ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واعظی: فاز سوم شبکه ملی اطلاعات تا پایان دولت فعلی اجرا می شود

در ابتدای اردیبهشت ماه «نصرالله جهانگرد»، معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که فاز سوم شبکه ملی اطلاعات تا دو ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید و با راه اندازی آن، معماری اصلی و ساختار فنی شبکه به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

در ابتدای اردیبهشت ماه «نصرالله جهانگرد»، معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که فاز سوم شبکه ملی اطلاعات تا دو ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید و با راه اندازی آن، معماری اصلی و ساختار فنی شبکه به طور کامل شکل خواهد گرفت.

روز گذشته «محمود واعظی»، وزیر ارتباطات بار دیگر تاکید کرد که تا پایان کار دولت یازدهم، فاز سوم شبکه ملی اطلاعات اجرا خواهد شد. وی در همین رابطه گفت:

«همه همکاران که در زیرساخت ها تلاش می کنند آنهایی که در توسعه محتوا مسئولیت دارند و همه نهادهای متعهد که سهمی در توسعه و سالم سازی شبکه ملی اطلاعات دارند در چارچوب شورای عالی فضای مجازی در این خصوص با همگرایی و هماهنگی  و همدلی بیشتر تلاش های خود را افزایش دهیم.

انشالله در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات که تا پایان این دولت اجرا خواهد شد، مسیر حرکت را با تعامل بیشتر با تمامی صاحب نظران تنظیم و با تلاش بیشتر  اجرا خواهیم کرد.»

بر اساس گفته های پیشین دولت مردان، در ابتدای دولت یازدهم، شبکه ملی اطلاعات تنها ۱۵ درصد رشد کرده بود و با سرمایه گذاری های عظیم و هدف گذاری ها این دولت، توانسته به انتهای راه خود نزدیک شود.

پیش از این، قرار بود بهره برداری از فاز سوم شبکه ملی اطلاعات در روز جهانی ارتباطات یعنی ۱۷ مه - ۲۷ اردیبهشت ماه انجام شود که اکنون با تاخیر مواجه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی