ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میت ۱۰ هوآوی بر اساس شایعات با نمایشگر بدون حاشیه و ۴ دوربین عرضه می شود

بر اساس گزارش منابع مطلع، نسخه جایگزین میت ۹ هوآوی همانطور که انتظار می رود میت ۱۰ نام دارد، با نمایشگر دوگانه عرضه می شود و علاوه بر دوربین دوگانه در پشت بدنه، ۲ دوربین هم ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۴ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۰

بر اساس گزارش منابع مطلع، نسخه جایگزین میت ۹ هوآوی همانطور که انتظار می رود میت ۱۰ نام دارد، با نمایشگر دوگانه عرضه می شود و علاوه بر دوربین دوگانه در پشت بدنه، ۲ دوربین هم در جلوی دستگاه دارد که تعداد آنها را به ۴ عدد می رساند.

میت ۱۰ در حقیقت نسخه ی بزرگتر از هوآوی پی ۱۰ (بررسی دیجیاتو) و پی ۱۰ پلاس به حساب می آید و برای موفقیت لازم است رقبایی مثل گلکسی نوت ۸ که امسال وارد بازار می شود را شکست دهد.

شرکت چینی که در ساخت پرچمداران اخیر خود توجهی به فراگیری صفحه نمایش های بدون حاشیه نداشت، حالا به نظر می رسد تصمیم گرفته در فبلت بعدی خود این موضوع را جبران نماید.

اگر شایعات پیشین حقیقت داشته باشند این محصول به یک نمایشگر ۶ اینچی با نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتر از گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس مجهز خواهد بود، یعنی رقمی بالاتر از ۸۳.۶ درصد که کاملاً قابل قبول به حساب می آید.

البته بر خلاف گلکسی های اخیر سامسونگ به نظر می رسد شرکت چینی قصد دارد دکمه ی هوم را در پایین صفحه نمایش حفظ کند، در نتیجه اگر پایین صفحه نمایش دکمه ی فیزیکی داشته باشیم و نسبت نمایشگر به بدنه ی دستگاه هم چیزی حدود ۸۵ درصد باشد، به این معناست که قاعدتاً بالا و چپ و راست نمایشگر حاشیه ای وجود نخواهد داشت.

از دیگر شایعات موجود در مورد ویژگی های سخت افزاری میت ۱۰ نیز می توان به چیست کایرین ۹۷۰ و اندروید ۷.۱ نوقا اشاره کرد، اما برای روشن شدن جزئیات بیشتر باید تا زمان رونمایی محصول (احتمالاً در تابستان) منتظر بمانیم. در پایان گفتنی است که زمان عرضه ی دستگاه به بازار هم احتمالاً حوالی پاییز امسال در نظر گرفته شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۵ تیر ۱۳۹۶

    به جای ۴ دوربین و صفحه بدون حاشیه لطف کنه و اون رابط کاربریش رو زیباتر و روون تر و بدون باگ تر بکنه

  • محمد رضا گلزار
    محمد رضا گلزار | ۴ تیر ۱۳۹۶

    تو اون یه دوربین موندن دیگه چه برسه ۴تا

  • soheil
    soheil | ۴ تیر ۱۳۹۶

    جالبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی