ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Video Format Factory؛ تغییر فرمت فایل های صوتی و تصویری

برای کاهش حجم بعضی فایل ها یا اجرای آن ها روی مدیا پلیرهای گوناگون « تغییر فرمت» از بهترین راه های موجود است. خوشبختانه اپلیکیشن های گوناگونی هم در این زمینه وجود دارند که همگی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

برای کاهش حجم بعضی فایل ها یا اجرای آن ها روی مدیا پلیرهای گوناگون « تغییر فرمت» از بهترین راه های موجود است. خوشبختانه اپلیکیشن های گوناگونی هم در این زمینه وجود دارند که همگی به صورت حرفه ای یا آماتور می توانند کار شما را راه بیاندازند که Video Format Factory را می توانیم از بهترین های آن ها بنامیم.

ساخته استودیوی Keerby با رابط کاربری بسیار ساده و قابلیت های مختلف توانسته یکی از محبوب ترین برنامه های تبدیل فرمت فایل ها لقب بگیرد. بنابراین اگر خواهان اینگونه اپلیکیشن ها هستید، پیشنهاد می کنیم تا پایان و معرفی Video Format Factory همراه باشید.

Video Format Factory با وجود اینکه مهمترین کارش تغییر فرمت فایل های ویدیویی و صوتی است اما با این برنامه قابلیت انجام فعالیت های مرتبط دیگری را هم دارید. در بخش فایل های صوتی جدا از تبدیل صدا به فرمت های معروفی همانند MP3 یا WMA می توانید بیت ریت یا فرکانس آن را عوض کنید.

ضمن اینکه برنامه اجازه تغییر اطلاعات فایل یا حذف بخشی از موسیقی را به کاربرانش می دهد. کارکرد قسمت فایل های ویدیویی هم تقریبا به همین صورت است؛ با انتخاب یک فیلم، می توانید به صورت جداگانه تغییراتی روی بخش های مختلف تصویر و صدا همانند فرمت، کدک یا اندازه اعمال نمایید.

همچنین قابلیت حذف بخشی از فیلم، زیرنویس یا حتی واترمارک هم به شما داده می شود. در کنار این ویژگی ها، استودیوی Keerby توانایی تبدیل فرمت فایل ها به صورت گروهی را ممکن کرده تا به واسطه آن بتوانید چندین فایل را همزمان تغییر داده و وقت کمتری را صرف انجام انجام این کار کنید.

بزرگترین نکته مثبت Video Format Factory نه رابط کاربری ساده یا ویژگی های فراوانش بلکه قابلیت های لازم آن برای یک اپلیکیشن مرتبط با تغییر فرمت است. بر خلاف بعضی توسعه دهندگان که با آیتم های مختلف اما ناکارآمد سعی می کنند ساخته خود را به محبوبیت برسانند، Keerby با ویژگی های کافی برنامه اش می تواند نیازهایتان را بر طرف کند.

بنابراین اگر خواهان برنامه ای با محوریت تبدیل فرمت هستید، Video Format Factory مطمئنا گزینه خوبی برای شما خواهد بود. بد نیست پیش از پایان مطلب این نکته را اضافه کنیم که ساخته Keerby در گوگل پلی برای آی پی ایران هم در دسترس است ولی در صورت بروز مشکل می توانید از لینک کمکی کمک بگیرید.

Video Format Factory

Video Format Factory

سازنده: Keerby قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی