ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارتباطات: اپراتورهای مجازی موبایل باید خدمات تخصصی ارائه کنند

وزیر ارتباطات امروز در گفتگو با خبرنگاران، توضیحاتی در مورد اپراتورهای مجازی و نقش آنها در کشور ارائه کرد. او گفت این اپراتورها، مکمل اپراتورهای اصلی هستند و بدون اینکه نیاز به سرمایه گذاری کلان در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

وزیر ارتباطات امروز در گفتگو با خبرنگاران، توضیحاتی در مورد اپراتورهای مجازی و نقش آنها در کشور ارائه کرد. او گفت این اپراتورها، مکمل اپراتورهای اصلی هستند و بدون اینکه نیاز به سرمایه گذاری کلان در بخش زیرساخت و شبکه داشته باشند، با هماهنگی و تفاهم با اپراتورهای اصلی به ارائه خدمات تخصصی می پردازند.

دکتر واعظی می گوید اپراتورهای مجازی، قطعاً خدمات ارزش افزوده دارند و به زودی فعالیت های تخصصی خود را آغاز می کنند تا مردم بتوانند از سرویس های آنها نهایت استفاده را داشته باشند.

وی افزود به عنوان مثال در برخی کشورها، طرفداران یک تیم فوتبال همگی عضو یکی از اپراتورهای مجازی هستند که چنین قابلیتی در ایران هم قابل پیاده سازی است. همچنین فعالیت در حوزه کودک و نوجوان که هم اکنون وضعیت نامطلوبی در فضای وب دارد هم می تواند به عنوان یکی از اهداف اپراتورهای مجازی تلقی شود.

وزیر ارتباطات همچنین به وضعیت خوب کسب و کار های الکترونیک کشور در نمایشگاه الکامپ اشاره کرده و تأکید نمود ایده های نو در بستر فناوری اطلاعات، به توجه و پشتیبانی مسئولین و مردم نیاز دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی