ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالاً تولید آزمایشی آیفون های 2017 را آغاز کرده است

شایعات در مورد آیفون های امسال اپل، ابعاد مختلف این موبایل های محبوب از جمله طراحی، قیمت، سخت افزار، زمان عرضه و غیره را در بر می گیرند، و در میان آنها بسیاری از منابع ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

شایعات در مورد آیفون های امسال اپل، ابعاد مختلف این موبایل های محبوب از جمله طراحی، قیمت، سخت افزار، زمان عرضه و غیره را در بر می گیرند، و در میان آنها بسیاری از منابع خبری معتقدند اپل نمی تواند محصول برتر امسالش یعنی «آیفون 8» را سر موعد به دست مصرف کنندگان برساند.

در همین رابطه، «بنجامین گسکین» (Benjamin Geskin) افشاگر معروف در توییتر اعلام کرد که کارخانه فاکسکان در شهر ژنگژوی چین، تولید آزمایشی آیفون های سال 2017 را آغاز کرده است. او بر همین اساس نتیجه گرفته که عرضه این موبایل ها با تأخیر همراه نخواهد بود.

البته اگر صحبت های گسکین صحت داشته باشد، اپل هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و فقط 200 دستگاه در هر روز تولید می کند. از طرفی در توییت دیگری از این شخص می خوانیم که نمونه آزمایشی تولید شده از آیفون 8 به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده، اما هنوز نمی دانیم آیا این فناوری در محصول نهایی هم حضور خواهد داشت یا خیر.

هنوز در مورد تاریخ عرضه آیفون 8 اختلاف نظر وجود دارد

گفتنیست به تازگی خبرهایی در مورد طراحی نهایی آیفون 8 (ملقب به آیفون پرو) منتشر شده و کارشناسان، حداقل قیمت 1100 دلاری را برای آن پیش بینی کرده اند. با این حال، تاریخ عرضه انبوه این دستگاه همچنان محل اختلاف است. برخی از منابع خبری می گویند مشکل در تأمین پنل های OLED، ایرادات نرم افزاری در زمینه شارژ بیسیم و تشخیص چهره، و ناتوانی در تعبیه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، همگی باعث تأخیر یا محدودیت عرضه اولیه آیفون 8 می شوند.

با این حال، هنوز چند ماهی تا رونمایی رسمی از موبایل های امسال اپل باقی مانده و قطعاً طی هفته های آتی، اخبار موثق تری را در این زمینه خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی