ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارتباطات: سرورهای تلگرام به ایران منتقل شدند [به روز رسانی: تکذیب شد]

وزیر ارتباطات امروز در حاشیه مراسم افتتاح پارک تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات، از نتیجه مثبت مذاکره با شبکه پیام رسان تلگرام برای انتقال سرور به ایران و نصب شبکه های تحویل محتوا (CDN) خبر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۸ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

وزیر ارتباطات امروز در حاشیه مراسم افتتاح پارک تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات، از نتیجه مثبت مذاکره با شبکه پیام رسان تلگرام برای انتقال سرور به ایران و نصب شبکه های تحویل محتوا (CDN) خبر داد.

دکتر واعظی در این رابطه اظهار داشت:

تا زمانی که سرور وجود نداشته باشد، CDN روی آن نصب نمی شود. هم اکنون تلگرام سرور خود را به ایران آورده و شبکه تحویل محتوا در دست راه اندازی است.

وزیر ارتباطات، این اقدام را «شروع یک کار بزرگ» خواند و گفت:

باید اجازه دهیم همین سیاست که بین ما و مدیر تلگرام توافق شده است، پیش برود. ما گام به گام در این زمینه پیش می رویم و امیدواریم همان طور که وعده کردیم، انتقال سرورهای تلگرام به پایان برسد.

وی افزود موضوع انتقال سرورها، یک طرفه نیست و اینکه تلگرام در ایران CDN نصب کرده، نتیجه توافقات دوطرفه است. گفتنیست نصب و راه اندازی سرورها و شبکه تحویل محتوا، سرعت بیشتری را برای کانال های پر بازدید به ارمغان خواهد آورد.

 

به روز رسانی:

پاول دورف مدیرعامل تلگرام در پاسخ به خبرنگار اسوشید پرس در حساب کاربری توییتر خود، مجدداً انتقال هرگونه سرور تلگرام را به ایران تکذیب کرد و کاربران را به مطالعه متن کامل منتشر شده در کانال تلگرامش در رابطه با استقرار شبکه تحویل محتوا (CDN) تشویق نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • علی بیات
    علی بیات | ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

    توجه کردین یه سری از ایرانیا وقتی یه وعده بهشون داده میشه و بعدش انجام نمیشه میگن وای بد بخت شدیم و اینا..... حالا چیزی نشده ها فقط قرار بوده یچیزی بشه که نشده حالا یه سری میگن بد بخت شدیم. بابا همون وضعیتی که توش هستی میمونی بد بخت نمیشی! قرار بوده چیزی اضافه بشه که نشده چیزی کم نکردن که.!

  • pouya_foudeh
    pouya_foudeh | ۹ مرداد ۱۳۹۶

    این

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی