ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب قابلیت تغییر سرعت پخش ویدیوها را در نسخه اندروید آزمایش می کند

یکی از قابلیت های بسیار خوب و کاربردی یوتوب که سال هاست مورد استفاده کاربران دسکتاپ قرار می گیرد، امکان تغییر سرعت پخش ویدیوهاست. این گزینه برای مواقعی کاربرد دارد که می خواهید ویدیوهای آموزشی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۵

یکی از قابلیت های بسیار خوب و کاربردی یوتوب که سال هاست مورد استفاده کاربران دسکتاپ قرار می گیرد، امکان تغییر سرعت پخش ویدیوهاست. این گزینه برای مواقعی کاربرد دارد که می خواهید ویدیوهای آموزشی را با دقت بیشتری ببینید، یا روی سخنرانی های کوتاه بیشتر و بهتر متمرکز شوید.

قابلیتی که از آن صحبت می کنیم شاید به زودی راه خود را به سوی موبایل ها هم باز کند. به گزارش 9to5Google، طی چند روز گذشته بعضی کاربران یوتوب در اندروید گزینه تغییر سرعت پخش را در میان امکانات اپلیکیشن مشاهده کرده اند.

اما عده زیادی هم هستند که تا کنون موفق به دیدن چنین قابلیتی در یوتوب نشده اند. بنابراین به نظر می رسد که این قابلیت با یک آپدیت سروری و جهت تست برای جمع اندکی از کاربران یوتوب منتشر شده است.

درست مثل پلیر دسکتاپ یوتوب، در نسخه موبایل هم می توانید سرعت پخش را به میزان 0.25، 0.5 و 0.75 برابر سرعت عادی کاهش داده یا آن را به 1.25، 1.5 یا 2 برابر افزایش بدهید. هر کدام از این سرعت ها مطمئنا برای منظور خاصی کاربرد خواهند داشت.

گوگل هنوز در مورد این که قابلیت مذکور را به طور رسمی به اپلیکیشن اضافه می کند یا خیر واکنشی نشان نداده، بنابراین تا انتشار جزئیات بیشتر باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • .
    . | ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

    قابلیت نمایش ۳۶۰ درجه اش از همش بهتره

  • Aminpouyan
    Aminpouyan | ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

    مگه ما اندرویدی ها موش آزمایشگاهی هستم؟
    رو آی او اس تست کنه که از اندرویدی ها کمترن

مطالب پیشنهادی