ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Data Wing؛ به درون رایانه تان خوش آمدید

Dan Vogt با ساخته خود یک تنه توانست کمبود عناوین ریسینگ امسال را جبران کند. نزدیک به هشت ماه از 2017 گذشته و نه از عنوانی درگ ریسیگ به جذابیت CSR Racing 2 خبری است ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

Dan Vogt با ساخته خود یک تنه توانست کمبود عناوین ریسینگ امسال را جبران کند. نزدیک به هشت ماه از 2017 گذشته و نه از عنوانی درگ ریسیگ به جذابیت CSR Racing 2 خبری است و نه بازیکن ها با یک اپلیکیشن مشابه همانند Riptide GP: Renegade آدرنالین خون شان را بالا می برند.

2017 برای علاقه مندان به بازی های رانندگی سال بدی نبود ولی با وجود همین معدود بازی های جذاب، اگر بخواهیم کلی به قضیه نگاه کنیم بازی های ریسینگ امسال افت شدیدی نسبت به 2016 داشتند. ولی حالا Data Wing آمده تا نقش مرهمی را برای علاقه مندان به این سبک ایفا می کند.

Data Wing عنوانی آفلاین بوده و نزدیک به 40 مرحله دارد.

شاید چند دقیقه ابتدایی ساخته Dan Vogt به علت وجود المان های متفاوت برای بعضی بازیکن ها خسته کننده باشد ولی پس از اتمام مرحله های اولیه متوجه می شوید با چه الماسی رو به رو هستید. عنوانی که بدون شک و تا اینجا بهترین بازی ریسینگ 2017 است.

جدا از یک روایت داستانی جذاب و گرافیکی زیبا، نکته مثبت Data Wing اینجاست که بازی برای گیم پلی خود جای پیشرفت شخصیت داستان تمرکزش را روی طراحی مرحله ها گذاشته است. مکانیزم های حرکت «داده» [کاراکتر بازی] خیلی ساده بوده و خلاف عناوین مشابه که می توانستید بخش های مختلف وسیله تان را ارتقا دهید در Data Wing از این خبرها نیست.

Data Wing بازیکن ها را به یک ماجراجویی به درون کامپیوتری فرستاده و حالا در نقش داده ای باید از دستورهای شخصیتی به اسم مادر پیروی کنید؛ حداقل تا وقتی که منطقی رفتار می کند!

توسعه دهنده تصمیم گرفته بیشتر انرژی اش را روی پیست ها بگذارد و بخش جالب تر ماجرا آنجاست که به موفقیت هم رسیده است. بنابراین در مرحله ها جای آنکه به فکر پیشرفت شخصیت داستان باشید، باید توانایی ها و استراتژی های را بسته به مسیری که در آن قدم گذاشته اید عوض کنید.

از همین حیث می توانیم Data Wing را یکی از تاکتیکی ترین بازی های رانندگی اسمارت فون ها بنامیم و همین که بازی با وجود تمام سادگی های خود توانسته به این مهم برسد کافیست تا این اپلیکیشن یکی از شاهکارهای تلفن های هوشمند باشد. خوب بیایید از این حرف ها فاصله بگیریم و به توضیحات پیرامون بخش های مختلف ساخته Dan Vogt بپردازیم.

برخلاف تعداد زیادی از بازی های رانندگی، نه فقط موبایل بلکه حتی پلتفرم های خانگی که دارای بخش داستانی نیستند یا حداقل این قسمت تنها بهانه ای برای ادامه اینگونه عناوین به شمار می رود Dan Vogt تمام تلاشش را به کار گرفته تا داستان Data Wing همانند بقیه ویژگی های بازی سرگرم کننده باشد که به هدفش هم رسیده است.

گرافیک یکی از بهترین بخش های Data Wing به شمار می رود و تنوع را در طراحی بصری مرحله ها هم به خوبی می توانید مشاهده کنید.

کلیت داستان Data Wing شاید ساده باشد ولی چگونگی بیان اتفاقات از زبان شخصیتی با نام «مادر» باعث شده تا حرف های او را با دقت دنبال کنید؛ توسعه دهنده برای افزایش جذابیت داستان از دیالوگ ها کمک گرفته و نتیجه این تصمیم را می توانیم وجود یک بخش داستانی زیبا حداقل در مقابل بازی های مشابه بنامیم.

از دیدگاه گیم پلی، همانگونه که گفتیم سادگی را در لا به لای تمام مکانیزم ها می توانید بیابید. شخصیت داستان خودش حرکت کرده و تنها با نگه داشتن انگشت خود روی قسمت چپ یا راست صفحه لمسی قابلیت تغییر جهت او را دارید. اما نکته جالب این بخش، افزایش سرعت داده با نزدیک شدن به دیوار است.

یعنی چه؟ در قسمت پایینی داده یک نور آتش مانند وجود دارد و وقتی که از این بخش به دیوارها نزدیک می شوید سرعت کاراکتر اصلی افزایش می یابد. البته باید مراقب باشید تا هنگام انجام این کار به اشتباه و با برخورد به دیوارها سرعت تان کم نشود.

یکی از نکات کلیدی برای موفقیت، درست دریفت کردن است. باید با دقت جهت را عوض کنید.

چون سرعت گیم پلی بالا بوده و Dan Vogt یک حالت آرکید گونه به ساخته خود بخشیده بنابراین مرز بین پیروزی و شکست در Data Wing خیلی باریک است؛ تنها چند ثانیه تا شکستن رکورد تان فاصله دارید و می خواهید با نزدیک شدن به دیوار سرعت تان را افزایش دهید ولی اشتباها به مانعی برخورد می کنید و به خاطر کاهش سرعت می بازید.

اگر در بازی های ریسینگی همانند Riptide GP «سرعت» حرف نخست را می زند با Data Wing این «دقت» است که مهمترین نقش را روی بردهای تان ایفا می کند. جدا از اینکه کنترل داده پیچیدگی های خودش را داشته و تغییر جهت حرکتش چندان آسان نیست.

حرف هایمان را اینگونه به پایان می رسانیم که ساخته Dan Vogt با گیم پلی خلاقانه، موسیقی شنیدنی و گرافیک چشم نوازش یکی از بهترین عناوین آرکید تلفن های هوشمند به شمار می رود. بنابراین پیشنهاد می کنیم هم اکنون Data Wing را دانلود کرده و این تجربه جذاب را از دست ندهید.

Data Wing

Data Wing

سازنده: Dan Vogt قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 98.5 / 63 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۶ شهریور ۱۳۹۶

    عالی بود

  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۶ شهریور ۱۳۹۶

    فوق العاده

  • امیرمهدی امیدوار
    امیرمهدی امیدوار | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    خب انقدری قشنگ بود که نصبش کردم انقد بازی کردم که تموم شد البته خیلی طولانی نبود ولی قشنگ بود ممنون

  • loganlegend
    loganlegend | ۵ شهریور ۱۳۹۶

    چی بگم والا وقتی میگید بهترین بازی رانندگی هست حتماً هست

مطالب پیشنهادی