ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژر جدید سندیسک برای آیفون، از اطلاعات کاربر نسخه پشتیبان تهیه می کند

بسیاری از کاربران تلفن های هوشمند از فرآیند پشتیبان گیری اطلاعات گریزانند و اغلب تا پیش از مشاهده ارور پر شدن حافظه، اقدامی در جهت ساماندهی به داده های موجود در موبایل خود نمی کنند. ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

بسیاری از کاربران تلفن های هوشمند از فرآیند پشتیبان گیری اطلاعات گریزانند و اغلب تا پیش از مشاهده ارور پر شدن حافظه، اقدامی در جهت ساماندهی به داده های موجود در موبایل خود نمی کنند.

مشکل مورد بحث برای صاحبان آیفون (که از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند) جدی تر بوده و به همین خاطر کمپانی سندیسک با معرفی محصول جدیدی، تلاش کرده این بخش از بازار را در اختیار بگیرد.

ابزار جدید شرکت مورد اشاره با نام «iXpand Base» در واقع یک شارژر 15 واتی موبایل بوده که علاوه بر پر کردن باتری آیفون، به صورت خودکار از تصاویر، ویدیوها و مخاطبین جدید کاربر بک‌آپ گرفته و در خود ذخیره می کند.

شارژر سندیسک می‌تواند اطلاعات کاربر را به یک کارت حافظه مجزا نیز انتقال دهد

اطلاعات مذکور سپس از طریق یک کابل USB به کامپیوتر شخصی انتقال یافته و یا در صورت تمایل، روی یک کارت حافظه SD جداگانه ذخیره می شوند. همچنین امکان مدیریت فایل های موجود در iXpand Base با استفاده از اپلیکیشن مخصوص iOS نیز فراهم بوده و کاربر می تواند داده های خود را بدون نیاز به کامپیوتر اصلاح کند.

گفتنی است سندیسک شارژر iXpand Base خود را در چهار مدل 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی معرفی کرده که با قیمت های 50، 100، 140 و 200 دلار به فروش خواهند رسید.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • cityyar
    cityyar | ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

    ???

مطالب پیشنهادی