ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلیس استرالیا ابزار جاسوسی جدیدی به دست می آورد

با تایید پارلمان کویینزلند، پلیس استرالیا حالا به طور قانونی حق دارد تا از اطلاعات موجود روی تلفن های همراه و وسایل هوشمند دیگر به منظور مبارزه با تروریسم استفاده کند. حالا پلیس ناحیه کویینزلند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

با تایید پارلمان کویینزلند، پلیس استرالیا حالا به طور قانونی حق دارد تا از اطلاعات موجود روی تلفن های همراه و وسایل هوشمند دیگر به منظور مبارزه با تروریسم استفاده کند.

حالا پلیس ناحیه کویینزلند می تواند در زمان بروز حملات تروریستی، وارد هر ابزار هوشمندی شده و اطلاعات را از آن خارج کند که این موضوع شامل نصب نرم افزارهای کنترل از راه دور روی دستگاه ها نیز می شود.

نمایندگانی که این طرح را ارائه داده اند می گوید دسترسی به اطلاعات مهم، زمانی که جان شخص یا اشخاصی در خطر قرار دارد می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و به نیروهای امنیتی کمک کند تا جلوی بروز حمله را بگیرد اما در عین حال قرار هم نیست که دسترسی بی حد و مرزی به همه اطلاعات روی موبایل وجود داشته باشد.

طی 3 سال گذشته، 5 حمله تروریستی در خاک استرالیا صورت پذیرفته و 13 عملیات بزرگ ضد تروریستی برای پیشگیری از حمله انجام شده. به همین دلیل مقامات دولتی معتقدند که خطر تروریسم برای این کشور کاملا واقعی است و باید پلیس اختیارات بیشتری برای کنترل شرایط در دست داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی