ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش گلکسی نوت 8 در 42 کشور آغاز شد

همانطور که سامسونگ از پیش وعده داده بود، گلکسی نوت 8 از امروز در 42 کشور از جمله ایالات متحده، کانادا، سنگاپور، کره و تمام بازارهای بزرگ اروپا عرضه شد. طی هفته های آتی، پرچمدار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

همانطور که سامسونگ از پیش وعده داده بود، گلکسی نوت 8 از امروز در 42 کشور از جمله ایالات متحده، کانادا، سنگاپور، کره و تمام بازارهای بزرگ اروپا عرضه شد. طی هفته های آتی، پرچمدار تازه سامسونگ راهش را به دیگر بازارها هم باز می کند. گلکسی نوت 8 ماه گذشته میلادی معرفی شد و از آن زمان، برای پیش خرید در دسترس بوده است؛ و طی همین مدت کوتاه سامسونگ توانست تنها در کشور خود، 800 هزار سفارش پیش فروش ثبت کند.

برای مقایسه، گلکسی نوت 7 به 13 روز نیاز داشت تا بتواند به پیش فروشی 380 هزار واحدی در کره جنوبی دست پیدا کند. نکته مهم تر اینکه نوت 8 به موفقیت تقریباً نزدیک به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دست یافته که رکورد فروش تمام موبایل ها را در آسیای شرقی جا به جا کردند.

و همه این ها در حالی است که فبلت سامسونگ قیمتی بیش از 1 میلیون وون (یا 960 دلار) دارد که مانعی روانی برای بازار کره به حساب می آید؛ درست مثل قیمت گذاری 1000 دلاری در ایالات متحده.

به گفته سامسونگ، مدل پایه 64 گیگابایتی، 65 درصد از فروش را تا این لحظه به خود اختصاص داده و مدل گران قیمت تر 256 گیگابایتی، 35 درصد. محبوب ترین رنگ های مشتریان هم مشکی و سپس آبی بوده اند. گلکسی نوت 8 تا 21 سپتامبر، در کشورهای آسیای شرقی هم عرضه می شود؛ یعنی یک هفته بعد از عرضه در آمریکای شمالی.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

    قیمت خیلی سنگین داره میشه باید یه فکری واسه ایزانی ها هم بکنن

    • ehsan2030
      ehsan2030 | ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

      ایرانی ها خودشون سکوت میکنن واعتراضی ندارن

مطالب پیشنهادی