ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل رایتل: بهترین پوشش 4G را در تهران ارائه خواهیم داد

رایتل به تازگی و پس از گذشت سه سال از اتمام انحصارش در ارائه خدمات پرسرعت اینترنت موبایل، در حال تلاش بیشتر برای افزایش کیفیت و گسترش نسل چهارم شبکه‌ی موبایل خود است. مدیرعامل اپراتور ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

رایتل به تازگی و پس از گذشت سه سال از اتمام انحصارش در ارائه خدمات پرسرعت اینترنت موبایل، در حال تلاش بیشتر برای افزایش کیفیت و گسترش نسل چهارم شبکه‌ی موبایل خود است.

مدیرعامل اپراتور سوم امروز با انتشار تصویر نتایج اپلیکیشن Open Signal، ادعا می کند که رایتل بالاترین کیفیت 4G را در تهران ارائه می‌دهد. او همچنین از برنامه‌هایی برای تکمیل پوشش LTE و ایجاد بهترین کیفیت و تجربه 4G در پایتخت توسط رایتل خبر می‌دهد.

صدری: «بناداریم بهترین کیفیت نسل چهارم را در شهر تهران داشته باشیم.»

وی همچنین خاطر نشان می‌کند که در آینده قرار است برنامه‌هایی برای گسترش پوشش بیشتر در شهر تهران عملی شود. به گفته صدری، علاوه بر اینکه این برنامه مراحل نهایی خود را در پایتخت طی می‌کند، رایتل در نظر دارد آن را در استان‌های دیگر نیز عملی کرده و به زودی شاهد بهبود چشمگیر کیفیت شبکه رایتل خواهیم بود؛ بهبودی که احتمالاً به همکاری تنگاتنگ رایتل با همراه اول مرتبط است.

سرعت اینترنت تلفن‌های همراه کاربران تهرانی کافه بازار

جالب است بدانید که در گزارشات اخیر منتشر شده توسط کافه بازار در خصوص سرعت اینترنت کاربرانی که از این سرویس استفاده کرده بودند، بیشترین سرعت شبکه های اینترنت موبایلی از آن رایتل بود اما این آمار مطابق با تست دیجاتو (تیر ماه ۱۳۹۶) نبود و رایتل سرعت بالاتری را نسبت به دیگر اپراتور‌ها ارائه نداد.

نتیجه تست سرعت سه اپراتور کشور توسط دیجیاتو

اکنون با توجه به گفته‌های صدری، باید رقابت نزدیک‌تری را میان سه اپراتور کشورمان در پایتخت شاهد باشیم و ببینیم آیا سه سال پس از اتمام انحصار رایتل به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات 3G، این اپراتور می‌تواند سطح خدمات و سرعت اینترنت خود را به دو اپراتور اول برساند؟ در صورتی که کاربر رایتل هستید، آیا به تازگی در تهران سرعت بیشتری را نسبت به گذشته احساس می‌کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • رضا آرین
    رضا آرین | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    تا وقتی قیمت هاتون از اپراتورهای دیگه بالاتره صحبت از کیفیت بالاتر به درد خودتون میخوره فقط.اون هم تفاوت کیفیت بسیار نامحسوس. البته این آقا نگفتن که با همراه آخر قرارداد بسته و اینترنت فورجی ایشون رو شر میکنه

  • shahrooz kurdi
    shahrooz kurdi | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    زنده باد ایرانسل ?

  • iMori
    iMori | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    رایتل هرچقدر هم خوب باشه وقتی خرج نمیکنه یه اپلیکشن درست و حسابی بزنه یا سایت شون اینقدر ابتدایی و مسخره است و اینکه بسته هاش گرون و بی معنی هست اصلا نمیصرفه من همراه اول داشتم ترابرد کردم ایرانسل واقعا راضی هستم درسته خیلی خوب نیست ایرانسل حداقل اینه جایی نبوده من لنگ بمونم و اینترنت کار نکنه درضمن 7 گیگ میخری (نه شبانه نه روزانه نه عصرانه) راحت استفاده میکنی اونم 20 تومن

  • sagittarius19
    sagittarius19 | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    به عنوان یه تهرانی میگم که چرا همه چی باید برای تهرانی ها باشه آخه؟
    تهران دیگه از بس امکانات داره، داره میترکه از جمعیت .. به شهرهای دیگه هم برسید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی