ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیزایر 12 Plus
تکنولوژی

اچ تی سی در چند ماه آینده 3 موبایل جدید معرفی می کند

تا انتهای سال 2017 قرار است HTC چند موبایل جدید معرفی کند و حالا نام و مشخصات احتمالی 3 اسمارت فون آتی این شرکت مشخص شده است. انتظار می رود نام این تلفن های هوشمند ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

تا انتهای سال 2017 قرار است HTC چند موبایل جدید معرفی کند و حالا نام و مشخصات احتمالی 3 اسمارت فون آتی این شرکت مشخص شده است. انتظار می رود نام این تلفن های هوشمند «اوشن مستر» (Ocean Master)، «اوشن هارمونی» (Ocean Harmony) و «اوشن لایت» (Ocean Lite) باشد.

اوشن مستر قرار است از صفحه نمایش 6 اینچی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی برخوردار باشد و در دو مدل عرضه شود؛ یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی.

اسمارت فون های اوشن لایت و اوشن هارمونی تنها یک نسخه با رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت خواهند داشت و تفاوت آنها در سایز صفحه نمایش است که برای مدل لایت 5.2 اینچ و در هارمونی 6 اینچ در نظر گرفته شده.

موبایل های مستر و لایت احتمالاً قرار است در آبان تا آذر سال جاری معرفی شوند و هارمونی نیز کمی پس از آن، در آذر تا دی رونمایی گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • علی محسن زاده
    علی محسن زاده | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    جای این که گوشی جدید بزنه بیاد گوشی های قبلیشو حد اقل هندل کنه...الان اچ تی سی من هنوز تو دوران اندروید 5 داره اندروید 8 هم میاد...متاسفم واقعا بر شرکتش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی