ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل دو موبایل خانواده گوگل پیکسل 2 افشا شد

دو روز پیش خبری نوشتیم درباره قابلیت های تازه ای که بنابر شایعات راه خود را به پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال گوگل باز خواهند کرد؛ از جمله این قابلیت ها می توان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

دو روز پیش خبری نوشتیم درباره قابلیت های تازه ای که بنابر شایعات راه خود را به پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال گوگل باز خواهند کرد؛ از جمله این قابلیت ها می توان به حالت پرتره دوربین که به کمک اک نرم افزار افکت بوکه را را روی تصاویر پیاده سازی می کند و نیز استفاده از اسپیکر دوگانه روی پنل جلویی اشاره کرد. اما حالا، مشخصات کامل سخت افزاری دو دستگاه منتشر شده است.

بنابر اخبار تازه، پیکسل 2 اکس ال به نمایشگر OLED خمیده همراه با گوریلا گلس 5 مجهز خواهد بود که رزولوشن 1440x2560 (یا Quad HD) را به نمایش در می آورد. اسنپدراگون 835 کوالکام در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و باید منتظر مدل هایی با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی بود. ابعاد نمایشگر هنوز نامشخص است، اما بنابر شایعات اولیه، احتمالاً 6 اینچ خواهد بود. علاوه بر این، نمایشگر 80 الی 85 درصد از پنل جلویی را اشغال می کند و به همین جهت، دستگاه قطعاً حاشیه ای اندک و لبه تا لبه شبیه به گلکسی اس 8 خواهد داشت.

پیکسل 2 اکس ال به جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز نیست و تنها در برخی از نقاط جهان، همراه با هدفون USB-C عرضه می شود. در پشت دستگاه، دوربین دوگانه تعبیه شده که حداقل یکی از سنسورهای آن، از قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می کند. نسل بعدی اسکنر اثر انگشت گوگل هم کماکان روی بدنه دستگاه قرار می گیرد و جواز IP67 به این معنا خواهد بود که دستگاه در عمق 1.5 متری آب، تا 30 دقیقه دوام می آورد.

باتری 3520 میلی آمپر ساعتی، سوخت رسانی به پیکسل 2 اکس ال را برعهده دارد و به لطف همکاری گوگل با HTC در توسعه این موبایل، کاربران احتمالاً می توانند با فشار دادن طرفین دستگاه، گوگل اسیستنت را به اجرا در بیاورند یا آلارم را قطع کنند؛ درست مانند قابلیت Edge Sense در HTC U11.

مدل استاندارد پیکسل 2، از منظر مشخصات، تفاوت های چندانی با پیکسل 2 اکس ال ندارد اما کوچکتر بوده، خمیده نیست و رزولوشن 1080x1920 را مقابل چشم کاربر قرار می دهد. تفاوت دیگر این مدل با مدل اکس ال نیز به باتری 2700 میلی آمپر ساعتی آن باز می گردد. در نهایت گفتنی است خریداران این دو موبایل، تا سال 2023 میلادی به صورت نامحدود قادر به استفاده از فضای ابری گوگل خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • سیدمحمد غزنوی
    سیدمحمد غزنوی | ۶ مهر ۱۳۹۶

    یا حداقل ریپورت نیست کاری کنین کسی که منفی زیاد میخوره نوشتش بره پایین و با زدن روش باز بشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی