ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

افزونه 1Password برای مرورگر مایکروسافت اِج منتشر شد

تقریباً یک سال از زمان اعلام همکاری مایکروسافت با «1Password» برای ارائه این افزونه در مرورگر اِج می گذرد و حالا کمپانی ساکن ردموند افزونه 1Password را برای دانلود در مایکروسافت استور قرار داده است. ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۵ مهر ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

تقریباً یک سال از زمان اعلام همکاری مایکروسافت با «1Password» برای ارائه این افزونه در مرورگر اِج می گذرد و حالا کمپانی ساکن ردموند افزونه 1Password را برای دانلود در مایکروسافت استور قرار داده است.

1Password امکان تولید کلمات عبور تصادفی را فراهم  کرده است

همان طور که احتمالاً می دانید (یا از نام افزونه حدس زده اید)، 1Password به کاربر اجازه می دهد تمام کلمات عبور خود را یک جا ذخیره کرده و در صورت علاقه مندی، اطلاعات مربوط به کارت بانکی خود را هم از طریق این افزونه در وبسایت های مختلف وارد کنند. همچنین 1Password امکان تولید کلمه عبور به صورت تصادفی را هم فراهم کرده که به افزایش ایمنی اطلاعات کاربران کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است که با اضافه شدن 1Password، تعداد افزونه های مرورگر اِج به 69 مورد رسیده که نشان دهنده استقبال کم توسعه دهندگان خواهد بود. البته مایکروسافت در این باره ادعا می کند که علت اصلی پایین بودن تعداد افزونه ها، استانداردهای کیفی کمپانی است.

با این حال اکثر توسعه دهندگان (از جمله تیم AgileBits توسعه دهنده 1Password) اظهار کرده اند که اصرار مایکروسافت بر ارائه به روزرسانی های مرورگر اِج به همراه آپدیت های ویندوز 10، و همچنین در دسترس نبودن به موقع API مورد نیاز، عوامل اصلی بی میلی آنها برای پشتیبانی از مایکروسافت اِج بوده اند.

گفتنی است برای استفاده از افزونه مورد بحث باید ابتدا نسخه 6.7 یا بالاتر 1Password را روی ویندوز نصب کرده و پس از انجام تنظیمات مربوطه، افزونه را از این آدرس دانلود و نصب نمایید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی