ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل J5 مدل ۲۰۱۸ سامسونگ
تکنولوژی

رخنمایی موبایلی میان رده از سامسونگ در پایگاه داده بنچمارک GFXBench

دیروز نتیجه بنچمارک موبایلی جدید از کمپانی سامسونگ با شماره مدل «SM-J337» روی پایگاه داده GFXBench قرار گرفت. با توجه به جدول مشخصات به نظر می رسد با یک موبایل اقتصادی و میان رده مواجه باشیم. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

دیروز نتیجه بنچمارک موبایلی جدید از کمپانی سامسونگ با شماره مدل «SM-J337» روی پایگاه داده GFXBench قرار گرفت. با توجه به جدول مشخصات به نظر می رسد با یک موبایل اقتصادی و میان رده مواجه باشیم. نسل جدید موبایل گلکسی J5 نخستین احتمالی است که در این میان به ذهن می رسد.

نسل تازه گلکسی J7 در ماه ژوئن از راه رسید، اما برادر کوچکتر آن J5 از قدمت بیشتری در بازار برخوردار است. پس احتمالاً اولین محصول از سری تلفن های هوشمند ارزان قیمت و میان رده سامسونگ باشد که به روز رسانی خواهد شد.

طبق جدول مشخصات محصول مورد بحث مجهز به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن HD است. در حالی که نسخه ۲۰۱۷ موبایل J5 مجهز به نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن مشابه بود.

گرچه مدل دقیق چیپست در اینجا ذکر نشده، اما با یک پردازنده ۴ هسته ای با کلاک هسته های ۱.۵ گیگاهرتز (کورتکس A53) مواجه هستیم. در مقام مقایسه، J5 فعلی از یک چیپست با پردازنده ۴ هسته ای و کلاک ۱.۶ گیگاهرتز (کورتکس A53) برخوردار است. رم موبایل مورد بحث ۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایتی خواهد بود. ترکیب دوربین اصلی ۸ و سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز درست مشابه J5 مدل ۲۰۱۷ است.

تلفن هوشمندی که بنچمارک آن در GFXBench به ثبت رسیده از یک سیمکارت پشتیبانی می کند، اما به احتمال فراوان مدل نهایی مجهز به دو اسلات برای ورود سیمکارت خواهد بود. انتظار می رود J5 جدید در حدود ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲۰ آبان ۱۳۹۶

    اخ چه رخنمایی سامسونگ بنجلیست نگو بگو کهکشان راه سراشیبی سامسونگ نگو بگو راکتور ساز کوانتومی سه تا گوشیش و که تا بحال داشتم چه غلطی کردم که یه اشتباه و سه بار تکرار کردم اونم بخاطر حرف مردم دیگه پرچمدارشم نمیگیرم چه برسه به اشغالای پلاستیکیش

  • nhho
    nhho | ۱۹ آبان ۱۳۹۶

    رم2??

مطالب پیشنهادی