ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش پلی استیشن 4 به بیش از 70 میلیون دستگاه رسید

موفقیت های کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن 4 همچنان ادامه دارد. این کنسول موفق شد تا سرانجام فروش 70 میلیون دستگاهی را رد کند. سونی هفته پیش اعلام کرد که فروش این کنسول ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

موفقیت های کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن 4 همچنان ادامه دارد. این کنسول موفق شد تا سرانجام فروش 70 میلیون دستگاهی را رد کند. سونی هفته پیش اعلام کرد که فروش این کنسول به رقم 70.6 میلیون رسیده است.

دستگاه واقعیت مجازی سونی یعنی پلی استیشن وی آر نیز توانسته است تا به فروش جهانی دو میلیون دستگاهی برسد. در ماه جون سال جاری سونی اعلام کرده بود که تا کنون یک میلیون دستگاه از پلی استیشن وی آر فروخته است.

در حال حاضر 150 عنوان برای تجربه کردن روی این دستگاه در دسترس بوده که باعث فروش 12.2 میلیون نسخه ای بخش نرم افزار های مربوط به پلی استیشن وی آر شده اند.

در ماه اکتبر، 60 عنوان مرتبط با دستگاه واقعیت مجازی پلی استیشن برای عرضه در اواخر سال 2017 میلادی و اوایل سال 2018، معرفی شدند و قرار است تا در رویداد پلی استیشن، اطلاعات بیشتری در رابطه با این بازی ها منتشر شود.

در بخش نرم افزاری نیز، تا کنون 617.8 میلیون نسخه بازی برای کنسول پلی استیشن 4 به فروش رفته اند. همچنین تعداد بازی هایی که روی این کنسول از قابلیت واقعیت مجازی بهره می برند، در ماه دسامبر به 130 نسخه رسیده است.

در ماه اکتبر، سونی اعلام کرد که تا سه ماهه دوم سال جاری میلادی موفق به فروش 67.5 میلیون دستگاه پلی استیشن 4 شده است. همچنین فروش نرم افزاری بازی های این کنسول نسبت به زمانی مشابه در سال گذشته، 35 درصد افزایش داشته است.

در اوایل سال جاری میلادی سونی اعلام کرده بود که موفق به فروش 53.4 میلیون دستگاه پلی استیشن 4 شده است. نظر شما چیست؟ دلایل موفقیت های سونی در نسل هشتم را در چه نکاتی می بینید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۱۸ آذر ۱۳۹۶

    بعضیا هنوز میخوان پلی استیشن بخرن من چند ماهه دارم ولی هنوز پولام جمع نشده بازی بخرم داره گوشه خونه خاک میخوره?? دو دلم بفروشم پی اس ۳ بخرم یا همینو نگه دارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی