ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت کیهانی Cosmic Watch
نرم افزار و اپلیکیشن

با اپلیکیشن Cosmic Watch حرکت زمین و اجرام آسمانی را روی موبایل خود دنبال کنید

این روزها ما انسان ها به جای نگاه به آسمان وقت زیادی را صرف نگاه کردن به صفحه موبایل خود می کنیم، پس چه بهتر که ستارگان و سیارات را از همین طریق تماشا کنیم. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

این روزها ما انسان ها به جای نگاه به آسمان وقت زیادی را صرف نگاه کردن به صفحه موبایل خود می کنیم، پس چه بهتر که ستارگان و سیارات را از همین طریق تماشا کنیم. اپلیکیشن Cosmic Watch یکی از بهترین گزینه ها برای این کار است.

اپلیکیشن های زیادی در دو پلتفرم اندروید و iOS وجود دارند که می توان به کمک آنها اطلاعات بیشتری در خصوص زمین، منظومه شمسی، سیارات و سایر اجرام آسمانی به دست بیاوریم، اپلیکیشن Cosmic Watch نیز یکی از این موارد است که علاوه بر ارائه اطلاعات مذکور در قالبی بسیار جذاب، یک ابزار حرفه ای نمایش زمان و تاریخ نیز به شمار می رود.

تمرکز اصلی نرم افزار مذکور روی نمایش حرکت زمین، خورشید، ماه، سیارات منظومه شمسی و صورت های فلکی و موقعیت فعلی آنها در لحظه است. علاوه بر این، قابلیت سفر در زمان این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد که سرعت این حرکات را زیاد و موقعیت آینده این اجرام آسمانی را در آینده مشاهده نمایید.

از دیگر ویژگی های جذاب اپ Cosmic Watch می توان به نمایش ساعت محلی در تمام نقاط دنیا و اعلام کننده تاریخ و زمان خورشید گرفتگی ها و ماه گرفتگی های آینده نام برد.

طراحان خوش سلیقه اپلیکیشن مورد بحث جلوه های گرافیکی بسیار زیبا و متنوعی را در اختیار کاربر قرار داده اند تا اطلاعات مورد نیاز به ساده ترین و بهترین شکل روی صفحه کوچک موبایل شما به نمایش درآید. البته برای بهره مندی از تمام این ویژگی ها باید مبلغ ۵ دلار پرداخت نمایید.

Cosmic Watch

Cosmic Watch

سازنده: Celestial Dynamics قیمت: 4.99 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 189 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مجوری
    مجوری | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    عچب اسمی داره!

  • امیر
    امیر | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    این که پولیه مرد حسابی

مطالب پیشنهادی