ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از بلوری پلیر 4K و گیرنده صدا و تصویر جدید خود رونمایی کرد

در میان آخرین محصولاتی که سونی در CES 2018 معرفی کرده، شاهد یک بلوری پلیر اوتلرا اچ دی 4K به نام UBP-X700 و یک گیرنده صدا و تصویر با نام STR-DH790 هستیم. سونی ادعا می ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

در میان آخرین محصولاتی که سونی در CES 2018 معرفی کرده، شاهد یک بلوری پلیر اوتلرا اچ دی 4K به نام UBP-X700 و یک گیرنده صدا و تصویر با نام STR-DH790 هستیم.

سونی ادعا می کند UBP-X700 قابلیت نمایش تصاویر HDR دارد و در مقایسه با بلوری پلیرهای استاندارد می تواند گستره رنگ وسیع تر و کنتراست و روشنایی بالاتر به نمایش بگذارد در حالی که STR-DH790 به طور اختصاصی توسط دالبی اتمز ساخته شده و دارای کانال تنظیمات ۵.۱.۲ است که از DTS:X پشتیبانی می کند.

بلوری پلیر جدید سونی از هر دو فرمت HDR با نام های HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی به عمل می آورد اما باید توجه داشت که پشتیبانی از فرمت دوم با آپدیتی طی تابستان سال آینده افزوده خواهد شد. این دستگاه همچنان از وای فای و MIMO داخلی بهره برده و از طریق میراکست از اسکرین میرور هم پشتیبانی می کند و تصاویر 4K و 3D استریم خواهد کرد.

گیرنده صدا و تصویر STR-DH790 نیز با دو فرمت نامبرده HDR آشنایی دارد و به دلیل طراحی توسط دالبی اتمز، از صدای فراگیر ۳۶۰ درجه و جایگاه دقیق صدا بهره می برد.

البته باید این را هم بدانید که این دستگاه ۷.۴ کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن ۴۳۰ در ۱۳۳ در ۲۹ میلی متر است و بهار امسال با قیمت ۴۰۰ پوندی عرضه خواهد شد. بلوری پلیر جدید سونی نیز قیمتی معادل ۲۷۰ پوند دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza68
    reza68 | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    این دستگاه های پلیر 4k کی وارد ایران می شود؟

  • reza68
    reza68 | ۲۹ دی ۱۳۹۶

    سلام درود دوست من

مطالب پیشنهادی