ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت دل مادربوردهای قدیمی خود را به زیورآلات طلا تبدیل می کند

Dell به عنوان یکی از با سابقه ترین تولید کننده های کامپیوتر می خواهد دنیای سخت افزار را با زیورآلات پیوند دهد. این شرکت با همکاری بازیگر آمریکایی Nikki Reed طلای ۱۴ و ۱۸ عیار به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۰

Dell به عنوان یکی از با سابقه ترین تولید کننده های کامپیوتر می خواهد دنیای سخت افزار را با زیورآلات پیوند دهد. این شرکت با همکاری بازیگر آمریکایی Nikki Reed طلای ۱۴ و ۱۸ عیار به کار رفته در مادربوردهای دل را استخراج و آنها را به انگشتر، گوشواره و دستبند تبدیل می کنند. همانطور که از نام این مجموعه جواهرات یعنی Circular Collection هم بر می آید، در طراحی آنها تم دایره شکل مد نظر بوده است و امکان ندارد با دیدن ظاهرشان حدس بزنید که نتیجه بازیافت قطعات کامپیوتری هستند. البته قیمت این مجموعه هم به لوازم بازیافتی شباهتی ندارد و از ۸۸ دلار شروع می شود.

دل طلا را از مادربوردهای خود استخراج می کند و علاوه بر زیورآلات، آن را در ساخت مادربورد کامپیوترهای جدید Latitude 5285 هم مورد استفاده قرار می دهد. طبق برنامه ریزی انجام شده این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ بیشتر از ۴۵۰ هزار تن مواد بازیافت شده را در ساخت محصولات جدید خود مصرف کند. بد نیست بدانید که شرکت دل برای کاربرانی که می خواهند در این برنامه مشارکت داشته باشند، در فروشگاه های زنجیره ای Goodwill غرفه هایی به نام Dell Reconnect راه اندازی کرده و لپ تاپ های مستعمل و از رده خارج را برای این منظور دریافت می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid apk 2024
    omid apk 2024 | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    عشق است دل ایشالا به هدفات برسی عشقم?

مطالب پیشنهادی