ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

اپل به کارمندان خود در قالب سهام ۲۵۰۰ دلار پاداش می دهد

پس از تصویب قانون جدید مالیاتی در ایالات متحده، اپل قصد دارد که به کارکنان خود ۲۵۰۰ دلار پاداش از طریق سهام ارائه دهد. طبق گزارش بلومبرگ، این پاداش طی ماه های آتی به اکثر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

پس از تصویب قانون جدید مالیاتی در ایالات متحده، اپل قصد دارد که به کارکنان خود ۲۵۰۰ دلار پاداش از طریق سهام ارائه دهد. طبق گزارش بلومبرگ، این پاداش طی ماه های آتی به اکثر کارکنان اپل داده خواهد شد.

منبع نامشخص بلومبرگ گفته که همه کارکنان اپل با درجه ای پایین تر از مدیر ارشد تحت عنوان director، شامل حال این پاداش خواهند شد.

وبسایت 9to5Mac نیز به نامه ای دست یافته که نشان می دهد این طرح پاداش واقعی بوده و در آن، کارکنان اپل «مهمترین منابع» شرکت خطاب شده اند.

علت این خوشحالی، بازگشت سرمایه نقدی اپل به خاک آمریکا است. طی این پروسه، اپل باید ۳۸ میلیارد دلار مالیات بپردازد اما سرمایه ها به جای اینکه در کشورهای خارجی باشد حالا در خاک آمریکا باقی می ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۸ دی ۱۳۹۶

    سهام عدالته

  • omid_end
    omid_end | ۲۸ دی ۱۳۹۶

    اونجا یعنی جهان برتر به کارمندا 10 میلیون پاداش میدن توی جهان آخر 1 میلیون اخه با 1 میلیون واسه 1نفر به زور یه لباس نو و کاپشن و کفش میشه حالا چه برسه به 5 یا 6 نفر منظورم با خانواده های که سرپرستشون بازنشسته هست.

مطالب پیشنهادی