ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی به خاطر مشکل بوت لوپ موبایل هایش به کاربران غرامت می پردازد

طی تابستانی که گذشت، از کمپانی ال جی به خاطر مشکل بوت لوپ اسمارت فون های جی 4، V20، نکسوس 5 اکس و جی 5 شکایت شد. این پرونده قضایی، اخیراً به نتیجه رسیده و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

طی تابستانی که گذشت، از کمپانی ال جی به خاطر مشکل بوت لوپ اسمارت فون های جی 4، V20، نکسوس 5 اکس و جی 5 شکایت شد. این پرونده قضایی، اخیراً به نتیجه رسیده و ال جی به افرادی که موبایل شان تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته، 425 دلار پول نقد یا 700 دلار تخفیف برای خرید یکی از موبایل های آتی خود را پیشنهاد می دهد.

در صورتی که با مشکل موبایل های ال جی آشنایی ندارید باید گفت که همه چیز به خط تولید دستگاه ها باز می گردد و مستقیماً به ال جی ارتباط دارد؛ کاربران زیادی خبر داده اند که موبایل هایشان در سیکل پایان ناپذیر ریبوت گیر می افتد و برای این اتفاق، نام «بوت لوپ» انتخاب شده است.

افرادی که از ال جی به خاطر مشکل بوت لوپ موبایل هایش شکایت کرده اند، به زودی باید منتظر تماسی از سوی وکلای پرونده خود باشند تا طی دو هفته آینده، غرامت مورد نظر را دریافت کنند. با این حال اگر کاربر رسماً در پرونده قضایی علیه ال جی مشارکت نکرده باشد، نمی تواند انتظار دریافت غرامت را نیز داشته باشد.

در نهایت ناگفته نماند این یکی از معدود دفعاتی است که یک کمپانی بزرگ تولیدکننده موبایل به پرداخت غرامت به مشتریانش مجبور می شود و جای خوشحالی دارد که کاربران می توانند به خاطر مشکلی که دامن شان را گرفته، انتظار عدالت را داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • مهدی حاجی
    مهدی حاجی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

    V10 یادتون رفت

  • poro alex
    poro alex | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

    آقدی ضیایی شما اگه یه گوشی الجی جی 5 که بوت لوم شده رو بیاری من چهار تا لپ تاپ برات می خرم کم خبر چرت بذار

    • کامران نوری
      کامران نوری | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

      کجایی که برات بیارم گوشیمو؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی