ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان Monster Hunter World به پرفروش ترین بازى تاریخ کپکام تبدیل شد

به نظر می رسد کپکام حالا یک دلیل دیگر براى جشن گرفتن موفقيت جهانى بازى Monster Hunter World [بررسی دیجیاتو] دارد. اين كمپانى ژاپنى اخیراً اعلام كرده که از زمان عرضه در ماه ژانویه، در ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

به نظر می رسد کپکام حالا یک دلیل دیگر براى جشن گرفتن موفقیت جهانى بازى Monster Hunter World [بررسی دیجیاتو] دارد. این کمپانى ژاپنى اخیراً اعلام کرده که از زمان عرضه در ماه ژانویه، در مجموع 7.5 میلیون نسخه فیزیکى و دیجیتال از این بازى در بازارهاى جهانى به فروش رفته است.

جدا از این که Monster Hunter World سریع ترین فروش تاریخ کپکام را رقم زده، به پر فروش ترین بازى تاریخ این کمپانى نیز تبدیل شده است که گواه از عملکرد بی نظیر این بازی و میزان محبوبیت آن در میان طرفداران دارد.

Monster Hunter World

این رکورد شکنى تازه از آن جهت مهم به حساب می آید که سری بازی 14 ساله کپکام، در طولانی مدت عملکرد بهتری نسبت به فرنچایزهای شناخته شده تر این کمپانی مانند رزیدنت اویل، دد رایزینگ و استریت فایتر از خود به جای گذاشته است.

لازم به ذکر است که سرى Monster Hunter تاکنون در مجموع به فروش 48 میلیون واحدى دست یافته است و البته این رقم با عرضه نسخه پى سى Monster Hunter World در سال جارى میلادی قطعاً بزرگ تر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی