ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه احیا شده گوشی نوکیا N8 احتمالاً در آینده نزدیک معرفی خواهد شد

کمپانی فنلاندی HMD Global پس از اینکه مالکیت بخش گوشی های برند نوکیا را به دست آورد، اقدام به احیای بسیاری از گوشی های معروف نوکیا نمود. اکنون به نظر می رسد این کمپانی قصد داشته باشد ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

کمپانی فنلاندی HMD Global پس از اینکه مالکیت بخش گوشی های برند نوکیا را به دست آورد، اقدام به احیای بسیاری از گوشی های معروف نوکیا نمود. اکنون به نظر می رسد این کمپانی قصد داشته باشد از نسخه احیا شده N8 رونمایی کند.

HMD Global با عرضه مدل خاطره انگیز نوکیا 3310 (بررسی دیجیاتو) و نیز معرفی نوکیا 8110 تلاش کرده بود خاطره بسیاری از ما را زنده کند؛ با موبایل هایی که نسخه های اولیه شان با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده بودند.

در تیزری که به تازگی منتشر شده HMD تاریخ عرضه 27 آوریل تا 2 مه (7 تا 12 اردیبهشت ماه) را برای زمان معرفی گوشی های هوشمندی از سری N اعلام کرده است. با این حال نامی از هیچ مدل خاصی از این سری برده نشده. ولی با توجه به اینکه یک N8 در میان عکس رخ نمایی می کند، انتظار می رود به زودی شاهد رونمایی از نسخه احیا شده این موبایل باشیم.

اگر این اطلاعات صحیح باشند، انتظار می رود تنها در چین شاهد عرضه گوشی مورد بحث باشیم. البته طبق سیاست های معمول HMD شاید در صورت استقبال مناسب، N8 به بازار سایر کشورها نیز روانه شود.

نوکیا N8

همچنین چندی قبل تصاویری منتسب به گوشی هوشمند نوکیا X (یا با نام بین المللی X6) منتشر شده بود که خبر از تصمیم احتمالی نوکیا مبنی بر احیای سری اکس می داد؛ موبایلی که به نظر می رسید از نمایشگری کشیده با نسبت 18 به 9 (یا 19 به 9) بهره می برد.

نوکیا هنوز معرفی هیچ یک از گوشی های هوشمند احیا شده مذکور را تأیید نکرده. با این حال برخی گمانه زنی ها اشاره به احتمال معرفی نوکیا در روز 7 اردیبهشت ماه داشتند که البته این اتفاق نیفتاد. بر اساس گزارش ها احتمال می رود در روزهای آتی شاهد معرفی موبایلی جدیدی از سری N باشیم.

تماشا کنید: بررسی دیجیاتو: نوکیا ۳۳۱۰

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • milad
    milad | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    سیستم عاملش چیه ؟

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    فکر خوبیه

  • حجازی
    حجازی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    کاشکی n9رو احیا کنه?

مطالب پیشنهادی