ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی فیت
تکنولوژی

سامسونگ با ثبت دو نام تجاری جدید چه هدفی را دنبال می کند

کمپانی سامسونگ اخیرا دو نام تجاری جدید را ثبت کرده که ممکن است به تغییر نام کلی برخی محصولات این کمپانی منجر شود. کمپانی کره ای که هر از چندگاه نام های تجاری جدید را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

کمپانی سامسونگ اخیرا دو نام تجاری جدید را ثبت کرده که ممکن است به تغییر نام کلی برخی محصولات این کمپانی منجر شود.

کمپانی کره ای که هر از چندگاه نام های تجاری جدید را به مجموعه غنی خود اضافه می کند حالا دو عنوان «گلکسی فیت» و «گلکسی واچ» را ثبت کرده است.

همانطور که می دانید این کمپانی از نشان «Gear» برای گجت های پوشیدنی خود بهره می برد، بنابراین شاید هدف آنها از ثبت نام های مذکور، یکسان سازی طرح نام گذاری محصولات متعلق به رده اسمارت فون با پوشیدنی ها باشد.

اگر هدف سامسونگ جلوگیری از استفاده شرکت های رقیب از این نام ها باشد مساله ای خاصی برای کاربران پیش نیامده و آنها به راحتی پوشیدنی مورد نظر خود را از میان محصولات مختلف کمپانی کره ای انتخاب خواهند کرد.گلکسی فیت

اما اگر کمپانی کره ای به دنبال تغییر پسوند این دستگاه ها باشد ممکن است کاربران حداقل برای مدتی دچار سردرگمی شوند چرا که سامسونگ پیش از این دست به کار مشابهی زده است. با این حال نامگذاری ساعت های هوشمند این شرکت با پسوند گلکسی به مراتب منطقی تر از Gear S به نظر می رسد.

استفاده از نام گلکسی برای ساعت های این کمپانی را می توان نشانه ای از کنار گذاشتن سیستم عامل تایزن به نفع Wear OS تلقی کرد چرا که اخیرا شایعات بسیاری در رابطه با مجهز شدن Gear S4 به سیستم عامل مبتنی بر اندروید به گوش می رسد.

دیوایس پوشیدنی بعدی سامسونگ احتمالا در IFA 2018 رونمایی خواهد شد. مطمئنا این کمپانی در رویداد مذکور ساعتی جدید را معرفی خواهد کرد اما در مورد بند سلامتی تا کنون خبری منتشر نشده است.

این کمپانی ماه گذشته آپدیتی برای ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل تایزن Gear S2 منتشر کرده که علاوه بر ارتقای رابط کاربری، قابلیت های تندرستی تازه ای را به آن اضافه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    سامسونگ هيچوقت نميتونه سياست قاطعي در قبال سيستم عامل هاي بومي اش اتخاذ كنه...

    تايزن از همون اول محكوم به فنا بود،دقيقا همون مشكلاتي كه در مي گو و ليمو بود كه بعدن باعث شد نوكيا كنارش بزاره هنوزم وجود داره... بخصوص كه مجموع اين ايرادات باعث ميشد روند توسعه اش كند باشه، و اين كاملا در توسعه تايزن مشهوده! و نشون ميده اون مشكلات زمينه اي هنوزم وجود داره

مطالب پیشنهادی