ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری کامل موبایل موتورولا وان پاور فاش شد

بعد از افشای تصاویری زنده از موبایل موتورولا وان پاور، اخیراً در چند توییت برخی از مشخصات سخت افزاری دستگاه مثل پردازنده کوالکام و دوربین اصلی دوگانه فاش شده است. موتورولا وان پاور از چیپست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

بعد از افشای تصاویری زنده از موبایل موتورولا وان پاور، اخیراً در چند توییت برخی از مشخصات سخت افزاری دستگاه مثل پردازنده کوالکام و دوربین اصلی دوگانه فاش شده است.

موتورولا وان پاور از چیپست اسنپدراگون 636 به عنوان قلب تپنده بهره خواهد برد؛ همان چیپستی که پیشتر در موتو جی 6 پلاس جای گرفته بود اما با این تفاوت که این بار وان پاور از 6 گیگابایت حافظه رم نیز برخوردار شده است. حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز مشخصات داخل دستگاه را تکمیل می کند؛ اما هنوز مشخص نیست که امکان افزایش این حافظه با کارت های مایکرو SD وجود دارد یا خیر.

پنل پشتی دستگاه، میزبان اسکنر اثرانگشت خواهد بود که کنار ماژول دوربین دوگانه تعبیه شده است. ناگفته نماند که این دوربین از یک لنز 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه f/1.8 و یک لنز ثانویه 5 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه f/2.0 بهره مند شده است. در مقابل نیز بریدگی بالای نمایشگر میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که با تکنولوژی اصلاح میدان تخت، کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد.

گذشته از این ها، پشتیبانی از NFC و ظرفیت باتری 3780 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات موتورولا وان پاور به حساب می آیند. نکته جالب اینکه وان پاور یکی از نخستین موبایل هایی خواهد بود که برند Moto روی بدنه آن حک نمی شود و موتورولا استفاده از برند One را ترجیح داده است؛ موضوعی که نشان می دهد در آینده باید منتظر موبایل های بیشتری در این خانواده باشیم.
در حال حاضر تاریخ معرفی و عرضه موتورولا وان پاور مشخص نیست اما با توجه به اینکه این اسمارت فون به عنوان بخشی از برنامه Android One گوگل عرضه می شود، احتمالاً شاهد عرضه آن در خاک آمریکا خواهیم بود. بعد از آن نیز عرضه در اروپا محتمل به نظر می رسد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی