ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون SE
تکنولوژی

نسل دوم آیفون SE شاید هیچ وقت از راه نرسد

مدت ها است که احتمال عرضه نسخه جدیدی از آیفون SE در هاله ای از ابهام قرار دارد. علی رغم اینکه بسیاری از کاربران خواستار این آیفون جمع و جور هستند، هیچ نشانه ای از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

مدت ها است که احتمال عرضه نسخه جدیدی از آیفون SE در هاله ای از ابهام قرار دارد. علی رغم اینکه بسیاری از کاربران خواستار این آیفون جمع و جور هستند، هیچ نشانه ای از اینکه اپل در حال کار روی آن باشد، به چشم نمی خورد، ولی چه زمانی شاهد معرفی این گوشی خوهیم بود؟ شاید هیچ وقت.

آخرین اطلاعاتی که در مورد این گوشی منتشر شده بود، اشاره به شایعاتی پیرامون نمایشگر بدون حاشیه آن داشت و در عین حال رندرهایی از این گوشی منتشر شده بود. اکنون منبعی مرتبط با کمپانی «Olixar»، سازنده تجهیزات جانبی برای موبایل ها از جمله محافظ صفحه نمایشگر و قاب های محافظ، اعلام کرده که آیفون SE در سال 2018 از راه نخواهد رسید. دلیل این موضوع کار کردن اپل روی آیفونی با طراحی مشابه با آیفون 10 ولی در اندازه ای بزرگتر اعلام شده است.

آیفون SE

شاید هم هیچگاه شاهد معرفی این گوشی نباشیم که البته امیدواریم این طور نباشد. اما چرا باید اپل از عرضه آیفونی کوچکتر از نمونه های معمول دست بکشد؟ اگر به بازار گوشی های هوشمند نیم نگاهی داشته باشید، متوجه می شوید که مدت ها است که کمپانی ها به سمت عرضه موبایل های بزرگتر روی می آورند.

انتظار می رود مدل جدید آیفون SE بزرگتر از نسل اول نباشد، ولی در عین حال همچنان از بریدگی بالای نمایشگر بهره مند باشد و به لطف حاشیه های باریک تر، نمایشگری بزرگتر برای آن در نظر گرفته شود.

شاید در نهایت اپل تصمیم بگیرد نام این گوشی را آیفون X مینی بگذارد، شاید هم آیفون SE 2. اما افسوس که Olixar تأیید کرده که عرضه این گوشی لغو شده. چند هفته قبل این کمپانی خبر از تولید تجهیزات جانبی برای آیفون SE جدید داده بود، ولی اکنون به علت خبر لغو عرضه، تولید را متوقف کرده است.

امیدواریم در آینده شاهد معرفی یک آیفون مینی یا شاید SE دیگر از سوی اپل باشیم. البته در حال حاضر با توجه به اینکه تنها گوشی های اقتصادی در اندازه کوچک تولید می شوند، این مسئله غیر محتمل به نظر می رسد.

 

تماشا کنید: اسپیگن ظاهر نسل اول آیفون را به آیفون 10 می آورد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی