ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و تاریخ عرضه موبایل اکسپریا XZ2 پریمیوم سونی مشخص شد

در حالی که مدت نسبتاً زیادی از معرفی مدل پریمیوم موبایل اکسپریا XZ2 سونی می گذرد، این کمپانی ژاپنی بالاخره از تاریخ عرضه و قیمت گذاری اسمارت فون خود رونمایی کرده است. اکسپریا XZ2 خود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ تیر ۱۳۹۷ | ۲۱:۴۵

در حالی که مدت نسبتاً زیادی از معرفی مدل پریمیوم موبایل اکسپریا XZ2 سونی می گذرد، این کمپانی ژاپنی بالاخره از تاریخ عرضه و قیمت گذاری اسمارت فون خود رونمایی کرده است. اکسپریا XZ2 خود قیمتی معادل 800 داشت و بنابراین جای تعجب ندارد که مدل ارتقایافته آن قرار است با قیمت 999.99 دلار در روز 30 جولای (8 مردادماه) روانه بازار شود.

به گفته سونی پیش فروش این دستگاه از روز نهم جولای آغاز می شود و خریدارانی که دیوایس مورد نظرشان را از خرده فروشی آمازون تهیه کنند، یه جفت هدفون وایرلس اکسپریا Ear Duo نیز دریافت خواهند کرد.

اکسپریا XZ2 پریمیوم سونی به نمایشگری 5.8 اینچی با رزولوشن 4K مجهز است و از دامنه داینامیک بالا نیز پشتیبانی می کند. دوربین اصلی دستگاه از نوع دوگانه بوده و با یک سنسور 19 مگاپیکسلی رنگی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی مونوکروم، بیشینه ایزو 51,200 را ارائه می کند. از دیگر مشخصات دستگاه می توان به 6 گیگابایت حافظه رم، باتری 3540 میلی آمپر ساعتی و چیپست پرچمدار اسنپدراگون 845 اشاره کرد؛ با این حال همچنان خبری از جک هدفون نیست.

همانطور که سونی نیز خود اذعان کرده، اکسپریا XZ2 پریمیوم، در طراحی تفاوت معناداری با مدل استاندارد خود ندارد و بسیاری از عناصر طراحی خود را از آن به ارث برده است. گذشته از بهبودهای سخت افزاری مانند چیپست جدیدتر و حافظه رم بیشتر، سونی مانور زیادی روی توانایی های اکسپریا XZ2 پریمیوم در تصویربرداری داده و می گوید این دستگاه قادر به تصویربرداری در شرایط بسیار کم نوری است که پیشتر تنها با دوربین های با قابلیت تنظیم لنز امکان پذیر بوده است. برای مشاهده نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین پرچمدار جدید سونی می توانید به این لینک بروید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی