ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چهار نباید برای اینترنت محل کار [رپورتاژ آگهی]

دیگر کمتر کسب و کاری را می شناسیم که بدون اینترنت بتواند چابک و فعال عمل کند. حتی شرکت هایی که کسب و کار آن ها هیچ رابطه مستقیمی با آی تی و کامپیوتر ندارد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۸ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۲

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دیگر کمتر کسب و کاری را می شناسیم که بدون اینترنت بتواند چابک و فعال عمل کند. حتی شرکت هایی که کسب و کار آن ها هیچ رابطه مستقیمی با آی تی و کامپیوتر ندارد هم برای انجام فعالیت های خود نیاز مند دسترسی به اینترنت هستند. بسیار هم شنیده ایم کیفیت اینترنت سرویس دهندگان در ایران مشابه یکدیگر است. اما بستر و تکنولوژی انتقال نقطه تمایز پر رنگی در کیفیت و ثبات سرویس به خصوص برای مصارف تجاری است.

اینترنت مناسب کسب و کارها مطمئنا با اینترنت مصرفی منازل یا دانشجویان متفاوت است. سرویس مناسب باید دارای چه مشخصاتی باشد؟ در ادامه مطلب با 4 نباید سرویس اینترنت برای کسب و کار ها آشنا شوید.

اولین نباید "سرویس اشتراکی به هیچ عنوان"

سرویس اشتراکی را فراموش کنید ؛ سرویس های اشتراک گذاری شده غیر قابل اعتماد ترین نوع سرویس برای کسب و کارها هستند به خصوص محل هایی که اینترنت را بین چند کارمند تقسیم میکنند. فکر کنید پهنای باند شما به خودی خود حداقل بین 8 نفر تقسیم شده باشد و حالا شماهم آن را با چند نفر دیگر تقسیم کنید !!!

دومین نباید "اینترنت حجمی برای شرکت ؟"

سرویس های دارای محدودیت حجمی آزادی عمل تجاری را از شما میگیرد : فارغ از اینکه باید دائما نگران تمام شدن حجم سرویس خود و طی پروسه زمانبر خرید حجم و تمدید باشید و در این زمان پرسنل کسب و کار شما بی کار خواهند ماند به این فکر کنید به یک فایل حجیم مثل iso ویندوز نیاز دارید این فایل در حدود 3 تا 4 گیگابایت حجم دارد ... از یک سو هزینه حجم اضافه و از یک سو هزینه سفارش از بازار و پیک موتوری و ... "اگر هم به سرویس اشتراکی نامحدود فکر میکنید باز به مورد قبلی توجه کنید!"

سومین نباید"ADSL , ADSL+, ADSL2+ برای شما هیچ فرقی نمی کند"

ADSL هرگز !!! : مطمئنا می دانید ADSL مخفف Asymmetric digital subscriber line است به معنی اشتراک خط دیجیتال "نا متقارن" در اینگونه سرویس ها پهنای باند مورد نظر به صورت نا متقارن ارسال و دریافت ارائه می شود یعنی اگر 12 مگابیت سرعت داشته باشید این سرعت دریافت (Download) است و سرعت (Upload) معمولا خیلی کمتر است. شاید فکر کنید نیازی به آپلود یا ارسال فایل ندارید ؛ یعنی تا به حال پیش نیامده یک فایل حجیم را پیوست ایمیل کنید و به مشکل بخورید...

چهارمین نباید"وایمکس؟ حتی برای خانه هم پیشنهاد نمی شود"

وایمکس به هیچ عنوان : اینگونه سرویس ها حتی به خوبی پاسخگوی مشترکین خانگی نیز نیستند. و به خاطر عدم پوشش یکنواخت و تاثیر پذیری بالای این نوع سرویس با وجود هرگونه نویز فرکانسی حتی داخلی می تواند در کار شما تداخل ایجاد کند. و ترافیک بالای تعداد کاربران وایمکس در نزدیکی آنتن ها آن موجب افت شدید سرعت می شود (مطمئنا بیشترین کاربر در ساعات اداری در مناطق اداری شهر کاربر این سرویس هستند)

پتیاک برای شما راه حل دارد "اینترنت پرسرعت ، پهنای باند اختصاصی"

شرکت پتیاک دارای مجوز ISDP به شماره 148-1216 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه دهنده سرویس های مبتکرانه AirDSL برای مشترکان خانگی و تجاری است. این سرویس به صورت نقطه به نقطه (Point to Point) ارائه و پهنای باند خالص در اختیار شما قرار میگیرد.

مزایای پهنای باند اختصاصی پتیاک :

  • ارسال و دریافت 100% متقارن
  • عدم وجود Cache Server در مسیر پهنای باند
  • برقراری ارتباط نقطه به نقطه مستقیم بی سیم توسط لینک رادیویی
  • عدم کنترل سرویس توسط نرم افزار های مدیریت اینترنت "Accounting" که موجب افزایش کیفیت و کاهش موانع ارتباطی می شود
  • ارائه IP اختصاصی به تعدا نیاز مشتری
  • امکان برقراری لینک ارتباط داخلی بین نقاط مختلف با هزینه بسیار پایین.
  • قیمت به صرفه رقابتی نسبت به دیگر ارائه کنندگان سرویس
  • تسهیلات در ارائه تجهیزات (به صورت امانی و یا اقساط)

پتیاک که چند سال است به عنوان یکی از خوش نام ترین سرویس دهنده های اینترنت خانگی در شمال شهر تهران شناخته می شود در حال حاضر با توسعه خدمات پهنای باند اینترنت اختصاصی برای مصارف تجاری پوشش سرویس های پهنای باند اختصاصی خود را در سراسر تهران گسترش داده و با پوشش حداکثری خدمت رسان کسب و کار های تهران است.

۰۲۱-۲۳۴۹

www.petiak.com

سعید زنگنه

سعید زنگنه

سلام؛ من مدیر بازرگانی شرکت پتیاک هستم. بسیار خوشحال میشوم پاسخگوی سوالات و پیشنهادات شما در مورد اینترنت پرسرعت و پهنای باند اختصاصی پتیاک در قسمت نظرات وب سایت دیجیاتو باشم.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • محمدرضا
    محمدرضا | ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

    من میخوام که از پتیاک سرویس بگیرم. کسی هست که مشترک پتیاک باشه؟؟؟؟

  • پ
    پ | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    اینترنت پتیاک یکی از بهترین ها در تهران است ، متاسفانه با وجود درخت کیفیت سیگنال من به دکل خیابون شیرازشون خیلی ضعیف شد و مجبور شدم از مخابرات استفاده کنم که افتضاحه. کاش میشد پتیاک چند تا دکل اضافه کنه.

  • ثمررخی
    ثمررخی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

    استریمینگش روی یوتیوب فوقالعادست...

    • سعید زنگنه
      سعید زنگنه | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

      خوشحالیم که از سرویس ما راضی هستید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی