ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلک بری برخی پتنت های خود را در اختیار کانن و IGT قرار می دهد

بلک بری خبر می دهد که به تازگی توافقنامه ای با شرکت های کانن و IGT به امضا رسانده و به آنها اجازه داده تا از برخی پتنت هایش بهره گیرند. هر دوی این پتنت ها مربوط ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

بلک بری خبر می دهد که به تازگی توافقنامه ای با شرکت های کانن و IGT به امضا رسانده و به آنها اجازه داده تا از برخی پتنت هایش بهره گیرند. هر دوی این پتنت ها مربوط به نوعی از تکنولوژی شارژ دستگاه ها می شوند که اکنون امتیاز ثبت اختراع آنها در اختیار بلک بری قرار دارد.

این در حالیست که بلک بری خبر می دهد شرکت کانن، حق استفاده از این پتنت را برای همه محصولات اش خریداری کرده در حالی که شرکت گیمینگ IGT صرفا حق امتیاز آن را به شکل محدود و برای اندک محصولات خود که از آن استفاده می کنند، پرداخت خواهد کرد.

در بیانیه خبری که اخیرا از سوی بلک بری منتشر شده، این شرکت کانادایی خبر می دهد که توافق با کانن و IGT در انتهای سال گذشته به دست آمده و اکنون نهایی شده است. این در حالیست که شرکت گیمینگ IGT نیز در همین رابطه اظهار نموده که استفاده از پتنت بلک بری به آنها اجازه می دهد قابلیتی را در اختیار داشته باشند که گیمرها در زمان انجام بازی نیز بتوانند محصولات خود را شارژ کنند.

بخش موبایل بلک بری اگرچه در شرایط مالی نامناسبی قرار دارد اما این شرکت دارای مجموعه ای گران بها از پتنت هاست و اکنون قادر است از همان ها کسب درآمد مناسبی داشته باشد. شرکت کانادایی همچنین خبر می دهد که در آینده تصمیم دارد همکاری بیشتری با کانن داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی