ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل به دنبال خرید سرویس استریم موسیقی Songza؟

نیویورک تایمز گزارش داده که گوگل زیر چشمی دارد به خرید اپلیکیشن و سرویس استریم موسیقی سانگزا (Songza) فکر می کند. تمرکز این اپلیکیشن و سرویس به جستجو و گرد هم آوردن آهنگ های مناسب ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۲۴

نیویورک تایمز گزارش داده که گوگل زیر چشمی دارد به خرید اپلیکیشن و سرویس استریم موسیقی سانگزا (Songza) فکر می کند. تمرکز این اپلیکیشن و سرویس به جستجو و گرد هم آوردن آهنگ های مناسب برای لحظات مختلف زندگی کاربران است و الحق این کار را حرفه ای انجام می دهد. البته گویا گوگل دنبال خرج های بزرگ نیست و فقط ۱۵ میلیون دلار برای این خرید کنار گذاشته.

سانگزا به هیچ وجه تهدیدی برای بزرگان این حوزه مثل اسپاتیفای و پاندورا به شمار نمی آید، بلکه بیش از هر چیز به خاطر پلی لیست های محبوبش که مورد علاقه کاربران واقع شده اند، نامی دست و پا کرده. برای مثال مشغول یک کار هستید، از شغل روزانه گرفته تا درس خواندن یا مطالعه یا ریلکسیشن یا نرمش یا هر چیز دیگری، این اپ برای شما فهرستی از آهنگ ها را مطابق با نیاز شما ارائه می کند و این کار را با سلیقه انجام می دهد:

آوازخوای زیر دوش، رانندگی، بیدار شدن با حال خوب، دویدن، احساس اعتماد به نفس؛ اینها هما برای صبح دوشنبه است. اما جمعه شب چطور؟ رانندگی، میهمانی، خوش گذرانی مجردی و ... همان طور که می بینید با یک سری دسته بندی خشک و بی روح مواجه نیستیم. به نظر می رسد که گوگل با خرید این اپلیکیشن قصد دارد امکانات فهرست سازی و کاتالوگ بزرگ آهنگ های دست چین شده آن را مال خود کند و در نهایت در قالب یک نوآوری (!) جدید به اپلیکیشن گوگل پلی میوزیک بیفزاید.

چندی پیش تیم کوک از اپل ادعا کرد که اپلیکیشن بیتس میوزیک اولین اپ استریم موسیقی است که "ایده کار را درست گرفته." جیمی آیووین از بیتس نیز اعلام کرده که همه چیز الگوریتم ها نیست و نقش عامل انسانی را نباید نادیده گرفت. به نظر می رسد سانگزا خریدی ارزان و موثر برای گوگل است تا اپ استریم موسیقی خودش را دوست داشتنی تر کند و جوابی هم به اپل بدهد.

شما چه نظری دارید؟

Songza

Songza

سازنده: Songza قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS حجم: متفاوت مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • مهدى
    مهدى | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

    گوگل:آندرويد:سيستم عامل موفق ولى برا آدماى بى پول بدبخت

  • masihsalar
    masihsalar | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

    ممنون که ویندوزفون هم گذاشتید
    /،،\

  • mehdi
    mehdi | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

    میدونم این حرفم ربطی به موضوع نداره میشه با گوگل مکاتبه کنید Google play رو واسه ایرانیا باز کنه.باتشکر

    • عبود قاسمی
      عبود قاسمی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

      این موضوع به سیاست و تحریمها برمیگرده ، واسه ما هم اپ استور بستس که با چیز پی ان دانلود میکنم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی