ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عکس لو رفته از Galaxy F در کنار Galaxy S5

همانطور که چندی پیش نیز در دیجیاتو گزارش داده بودیم، سامسونگ قصد دارد نسخه ای آهنین از گلکسی اس ۵ را معرفی کند تا بدین ترتیب خط بطلانی کشد بر روی انتقادات وارده از بدنه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۱۳

همانطور که چندی پیش نیز در دیجیاتو گزارش داده بودیم، سامسونگ قصد دارد نسخه ای آهنین از گلکسی اس ۵ را معرفی کند تا بدین ترتیب خط بطلانی کشد بر روی انتقادات وارده از بدنه پلاستیکی پرچمدار کنونی.

در حالی که تا کنون چند تصویر از محصول جدید سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده، امروز در عکسی جدید Galaxy F در کنار Galaxy S5 به معرض نمایش درآمد.

نکته ای که در این عکس بیش از هر چیز دیگر به چشم می آید، کاهش حاشیه های کناری نمایشگر است که به نوعی می توان آن را پاسخی دانست به هنرنمایی ال جی در جی۳.

با وجود اینکه چند تصویر از بدنه پشتین دستگاه تا کنون لو رفته، اما هنوز نمی توان با قاطعیت اعلام کرد که گلکسی اف با بدنه ای تمام آهنین به بازار عرضه می شود. آنطور که در جی ۳ دیدیم، سازندگان این روز ها می توانند پلاستیک را با رویه ای آهنین تولید کنند. روشی که باطن پلاستیکی را حفظ می کند و تنها ظاهری آهنین را به دستگاه می بخشد.

در نهایت انتظار می رود که Galaxy F با نمایشگری QHD با سایز ۵.۳ اینچ عرضه شود. این دستگاه به احتمال زیاد از پردازنده Snapdragon 805 بهره می برد و با ۳ گیگابایت رم به خوبی می تواند از پس اجرای رابط کاربری سنگین سامسونگ، تاچ‌ویز، بر بیاید. همچنین دوربین این محصول نیز طبق شنیده ها قرار است دارای سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی باشد و از لرزشگیر اپتیکال بهره بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • tag
    tag | ۱۰ تیر ۱۳۹۳

    باید صبر کردو یه Galaxy F خرید

  • kooala
    kooala | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

    خوشکلتر شده نسبت به s5 مخصوصا اینکه بزل کم شده.و نمایشگر بزرگتر.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی