ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارپ نمایشگرهای فرم-آزاد با شکل های دلخواه را معرفی کرد

یک بار دیگر شارپ دارد نشان می دهد که نوآوری های اش در صنعت تولید نمایشگر، شایستگی نشستن بر قله را برای آن به وجود می آورد. این شرکت که اخیرا به خاطر تولید پنل های ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۹:۴۷

یک بار دیگر شارپ دارد نشان می دهد که نوآوری های اش در صنعت تولید نمایشگر، شایستگی نشستن بر قله را برای آن به وجود می آورد. این شرکت که اخیرا به خاطر تولید پنل های IGZO نامش بلندتر از قبل بر سر زبان ها افتاده، نمایشگرهای فرم-آزاد با شکل های دلخواه (Free-Form Display) را معرفی کرده.

به لطف تکنولوژی ایگزو و دیزاین مدارهای اختصاصی، این محصول جدید شارپ به مهندسین و دیزاینرها آزادی بی حدی در رابطه با طراحی دستگاه هایی با فرم های نوآورانه را می دهد.

نمایشگرهای مورد استفاده در تبلت و تلفن همگی مستطیلی هستند و باید مدارهایی در حاشیه آنها قرار گیرد، اما با ال.سی.دی فرم-آزاد، می توان کاربردهای جدیدی را در محصولاتی نظیر داشبورد خودروها، ساعت های هوشمند و دستگاه های پوشیدنی روی صورت متصور شد.

شاید حتی در آینده شاهد معرفی تلفن های هوشمندی باشیم که انواع خلاقانه ای از نمایشگرها بر روی آنها قرار گرفته. فعلا شارپ زمان دقیقی برای شروع تولید اعلام نکرده و فقط می گوید که تلاش خود را بر شروع هر چه سریع تر تولید انبوه گذاشته. باید دید سایر رقبا در این زمینه چطور عمل خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۳ آبان ۱۳۹۳

    عالیه...
    روی داشبورد ماشین ها که خیلی خوب جواب میده. ولی کلی ایده ی خلاقانه ی دیگه هم میشه برای این صفحه نمایش ها داشت...

  • آقای شهابی
    آقای شهابی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۳

    از آن نترس که های هوی دارد از آن بترس که سر به توی دارد!

  • ميلاد فضايي!!!
    ميلاد فضايي!!! | ۲۹ خرداد ۱۳۹۳

    آخ جون ! ديگه كم كم خلاقيت اوج ميگيرد!! همچنان من هم اميدوارتر به تاسيس شركت !!! ١٢٣ تا شركت چيني هست ولي ميخواستم تو چين برم كه تمام ايده هام به فنا رفت !!!!! چيني ها واقعا تو طراحي خلاقند ! ولي هيشكي به گرد پاي من نميرسه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی