ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نوکیا معرفی کرد: Z Launcher، یک لانچر بسیار شیک و کارا برای اندروید

امروز نوکیا یک لانچر جدید برای اندروید معرفی کرد که زی لانچر (Z Launcher) نام دارد. لانچرها عموما به اپلیکیشن هایی گفته می شوند که کارکرد، ظاهر کلی، صفحات اصلی و ویجت های رابط کاربری گجت اندرویدی شما ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۱:۲۵

امروز نوکیا یک لانچر جدید برای اندروید معرفی کرد که زی لانچر (Z Launcher) نام دارد. لانچرها عموما به اپلیکیشن هایی گفته می شوند که کارکرد، ظاهر کلی، صفحات اصلی و ویجت های رابط کاربری گجت اندرویدی شما را تشکیل می دهند و با نصب آنها قابلیت ها و ویژگی های نرم افزاری جذابی به تلفن هوشمند یا تبلت خود اضافه می کنید.

Z Launcher مانند هر لانچر دیگری جایگزین صفحه اصلی اندروید در دستگاه شما می شود. با نصب این لانچر دیگر صفحات پر از اپلیکیشن را نخواهید دید. بلکه نوکیا با طراحی این لانچر نحوه استفاده از تلفن هوشمند را هم بازطراحی کرده. زی لانچر یک موتور جستجوی داخلی در اختیار شما می گذارد و به وسیله جسچرهای نوشتاری به هرآنچه که می خواهید دسترسی خواهید داشت.

همچنین زی لانچر اپلیکیشن هایی که بیشترین استفاده از آنها را دارید، به صورت خودکار برای شما در صفحه اصلی لیست می کند. در این راستا به زمان استفاده از اپلیکیشن ها هم دقت کرده و مطابق با عادات رفتاری شما، عمل می کند.

برای یافتن مخاطبان یا اپلیکیشن دلخواه فقط کافی است حرف اول آنها را به روی صفحه گجت خود بکشید تا تمام اپلیکیشن ها و مخاطبین دارای آن حرف، برای تان فهرست شوند.

پس از نصب، خود اپلیکیشن نحوه استفاده را به شما آموزش می دهد و می توانید به سرعت از لانچر جدید لذت ببرید.

draw-600x352

البته این اپلیکیشن در مرحله بتا تست (و فعلا رایگان) است و طبیعتا هنوز سرعت بالا و پایداری نهایی خود را نیافته ولی در همین مرحله هم قابلیت های خاصش را به خوبی نشان می دهد.

برای نصب این اپلیکیشن باید به سایت Z Launcher بروید تا پس از ثبت نام با اکانت جیمیل، فایل APK جهت تست این لانچر در اختیار شما قرار بگیرد.

در انتها شما را به تماشای ویدیوی معرفی رسمی زی لانچر نوکیا دعوت می کنیم.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Introducing-Z-Launcher.mp4"]


دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • حامد
    حامد | ۲ آذر ۱۳۹۳

    جالب نيس

  • علی
    علی | ۳۱ خرداد ۱۳۹۳

    روی asus fonepad note 6 و xperia j امتحان کردم نصب میشه ولی موقع استارت خطا میده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی