ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میکرو کنسول Razer بر اساس Android TV

در حاشیه مراسم Google I/O و در نطق توسعه دهندگان، شرکت Razer که بیشتر به خاطر ساخت موس، کیبورد، هدست و در مجموع تجهیزات بازی شهرت دارد از محصول جدید خود که یک میکرو کنسول ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ تیر ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۵

در حاشیه مراسم Google I/O و در نطق توسعه دهندگان، شرکت Razer که بیشتر به خاطر ساخت موس، کیبورد، هدست و در مجموع تجهیزات بازی شهرت دارد از محصول جدید خود که یک میکرو کنسول اندرویدی است رونمایی کرد.

اندروید تی وی به کاربران اجازه می دهد تا از تلفن اندرویدی خود یا تکنولوژی های پوشیدنی دیگری که به تازگی نمایش داده شدند استفاده کرد و فرامینی را صادر کرد. گزینه هایی مانند استریم و جستجوی صوتی که به دسترسی راحت تر کمک می کند از قابلیت های این دستگاه هستند.

پلتفرم جدید ریزر هنوز نامی ندارد اما از همین تک عکس منتشر شده می توان انتظار داشت طراحی ساده آن همانند دیگر محصولات این کمپانی بی نظیر خواهد بود. به هر حال بازار اصلی ریزر گیمرها هستند و این دستگاه هم قرار است یک میکرو کنسول اندرویدی شود که در زمان عرضه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

نه قیمتی و تاریخ عرضه ای و نه نامی برای این دستگاه اعلام نشده ولی چه می شود گفت غیر از اینکه کمپانی ای به نام Razer در حال ساخت آن است؟ ریزر وعده داده که قیمت معقولانه ای برای این دستگاه در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • AmerKhan
    AmerKhan | ۵ تیر ۱۳۹۳

    ممنون آقای وفا نژاد

  • R3D R4N9ER
    R3D R4N9ER | ۵ تیر ۱۳۹۳

    دم ريزر گرم انصافاً يكي از بهترين برند هاي بازاره ولي حيف كه قيمتش تو ايران خيلي بالا ميدن(البته موس و كيبورد و هدست هاش قيمت هاش تو ايران خوبه ولي لپ تاپ هاش دلاري ٥ تومن فكر ميكنم كه حساب ميكنن).

  • مــــــــــــی مـــــــــــــی!
    مــــــــــــی مـــــــــــــی! | ۵ تیر ۱۳۹۳

    سلام
    اینا رو هم اگه ممکنه پوشش بدید جالبن

    http://www.xda-developers.com/android/apk-google-issues-updates-to-drive-search-and-maps-slides-and-android-tv-remote-released-to-play-store/

    http://www.xda-developers.com/android/a-closer-look-at-the-user-interface-changes-in-android-l/

    http://www.xda-developers.com/android/htc-commits-to-delivering-android-l-to-m8-and-m7-within-90-days-of-release/

مطالب پیشنهادی