ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: Ice Age Village با قابلیت پرداخت درون برنامه ای از کافه بازار

همانطور که ساعتی پیش خواندید، طبق قرار داد کافه بازار با شرکت پرآوازه گیم لافت، این امکان برقرار شده تا بتوانید به صورت مستقیم از ویژگی های پولی بازی ها استفاده کنید و مستقیما از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ تیر ۱۳۹۳ | ۲۲:۱۰

همانطور که ساعتی پیش خواندید، طبق قرار داد کافه بازار با شرکت پرآوازه گیم لافت، این امکان برقرار شده تا بتوانید به صورت مستقیم از ویژگی های پولی بازی ها استفاده کنید و مستقیما از خود گیم لافت، ویژگی های اضافه برای بازی های این شرکت بخرید. به بهانه این موضوع، فرصتی پیدا کردیم تا به سراغ یکی بازی های دیگری که شامل این برنامه شده اند برویم.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا شما را بیشتر با عصر یخبندان از نگاه گیم لافت آشنا کنیم و از ویژگی های آن برای تان بگوییم.

ice-age-village-2

شاید باورتان نشود اما این سنجاب احمق همانی است که قاره ها را در سراسر زمین اینگونه شکل داده. پیش از اینکه بلوطش وارد یخ های عمیق قطبی شود و شکافی عظیم در آن ایجاد کند، خشکی های کره زمین به هم متصل بودند و پس از آن و خیلی ناگهانی، قاره های کنونی شکل گرفت.

البته ما این موضوع را در حد داستانی شیرین قبول داریم و شاید برای توجیه کودکان کنجکاو تنها از این استدلال استفاده کنیم اما بی خیال، عصر یخبندان فوق العاده است و یک بازی خوب که بر مبنای آن ساخته شود می تواند حس خوب چند ساعت انیمیشن را در طول ساعات استراحت مان ادامه دهد؛ و چه چیزی بهتر از Ice Age Village؟

ice-age-village-4

Village از آخرین انیمیشن منتشر شده از سری عصر یخبندان نکته های زیادی برداشته و از آن ها درون بازی استفاده کرده که یکی از دلایل جالب بودن بازی می توانید همین موارد ساده و پیش پا افتاده باشند اما در کل بازی های کوچک بازی در کنار باقی اصول مهم مثل تشکیل دهکده و رشد آن، این عنوان را بسیار سرگرم کننده کرده است.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Ice Age Village - Official trailer by Gameloft.mp4"]

 

این بازی به صورت رایگان توسط گیم لافت ساخته و منتشر شده است و نحوه درآمد زایی گیم لافت از طریق پرداخت های درون برنامه ای خواهد بود.

به جز Ice Age Village، سه بازی دیگر از این ویژگی جدید کافه بازار استفاده می کنند. World at Arms که پیش از این خواندید، مینیون راش و Real Football 2013. کافه بازار اعلام کرده که در آینده بازی های بیشتری از گیم لافت از این طریق در دسترس خواهند بود و احتمالا در آینده، بازی هایی چون مادرن کامبت 5: بلک آوت به صورت اوریجینال و از طریق این سیستم به فروش خواهند رسید.

Ice Age Village

Ice Age Village

سازنده: گیم لافت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوز فون، iOS حجم: 130 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • علی لطیفی
    علی لطیفی | ۱۵ مهر ۱۳۹۳

    قشنگ قشنگ

  • مهدی سعادت
    مهدی سعادت | ۲۸ تیر ۱۳۹۳

    سلام
    ایا وین استور برای موبایلها بازه؟
    اگه بازه چرا برای pc ها باید با چیلتر شکن رفت و دانلود کرد؟

  • Dante dy
    Dante dy | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

    میشه اینی پست ها رو بس کنید هرروز یه بازی میخواد بیاد ، شما هم می خواید اون رو اینجا بنویسید؟

    درسته پیشرفت خوبیه ، این که مستقیم با اون شرکت قرارداد بسته ولی شورشو در نیارید دیگه!

  • Chris
    Chris | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

    اینا رو با freedom میزنیم
    اگه مرده clash of clans رو بیاره

  • amir
    amir | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

    منظورتون از پرداخت به درگاه بانک ایرانی و تومان!!؟؟ یا همون google play و ...!!؟؟ یادش بخیر تازه نیو ایپد گرفته بود اینو از appstore با six GUNS دانلود کردم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی