ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ دیگر فروشنده ی اول بازار تلفن های هوشمند در چین نیست؛ جایگاه اول به شیائومی رسید

در هفته ی گذشته شیائومی با عبور از ال جی بدل به پنجمین فروشنده ی تلفن های هوشمند در سه ماهه ی دوم سال جاری در جهان شد. گزارش ها می گویند در سه ماهه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

در هفته ی گذشته شیائومی با عبور از ال جی بدل به پنجمین فروشنده ی تلفن های هوشمند در سه ماهه ی دوم سال جاری در جهان شد. گزارش ها می گویند در سه ماهه ی مذکور شیائومی ۱۵.۱ میلیون عدد تلفن هوشمند را عرضه و به فروش رسانده است که این رقم پنج برابر آمارهای مرتبط به این برند در سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۳ است.

عمده ی تلفن های به فروش رسیده توسط شیائومی در چین عرضه شده اند و همین مسئله حالا سبب شده است شیائومی با پیشی گرفتن از سامسونگ در کشور چین بدل به اولین فروشنده ی تلفن هوشمند در این کشور شود.

بر طبق گزارش کنالیس (Canalys) شیائومی در سه ماهه ی اخیر ۱۴.۹۹ میلیون تلفن هوشمند را در بازار چین عرضه نموده است و این در حالیست که رقیب کره ای فقط ۱۳.۲ میلیون تلفن را به فروش رسانده. در کنار سقوط سامسونگ اپل که مدعی است یکی از بهترین فروش های خود را در چین تجربه می کند حالا نامش در بین پنج برند برتر بازار نیز دیده نمی شود و به قسمت دیگران یا همان Others سقوط کرده است.

2

در جدول فروشندگان برتر بازار چین بعد از شیائومی به ترتیب ، سامسونگ، لنوو، یولانگ و هواوی قرار گرفته اند. برند چینی شیائومی اخیراً کمی محدوده ی بازار فروش تلفن هایش را گسترش داده و نیم نگاهی نیز به برخی دیگر از بازارها از جمله هند داشته است.

عامل اصلی موفقیت برند مورد بحث عرضه ی تلفن های تولیدیش با قیمتی بسیار رقابتی و پایین است، شیائومی حتی مدل های رده بالای خود را نیز با قیمتی بسیار نازل تر از رقبا ارائه می کند. برای مثال تلفن هوشمند Mi 4 یکی از محصولات قابل توجه شیائومی مجهز به اسنپدراگون ۸۰۱، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، نمایشگر تمام اچ دی ۵ اینچی و بدنه ی فلزی درجه یک تنها ۳۲۰ دلار قیمت دارد، رقمی که رقبای شیائومی را در رقابت با آن فلج کرده است.

دیدن رشد شیائومی در طول یکسال اخیر بسیار جذاب بوده است و حالا سئوالی که مطرح است با ورود شیائومی به سایر بازارها آیا در آینده ی نزدیک این کمپانی می تواند به یکی از سه فروشنده ی برتر تلفن هوشمند در جهان بدل شود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • amirftma
    amirftma | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

    یک کپی کار از یه اسپمر جلو افتاد
    من طرفدار هیچ برندی نیستم بد نگاه نکن

  • AmerKhan
    AmerKhan | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

    ایول به خودم ک یه می ۴ سفارش دادم صبر ندارم بیاد اما مگه می ۴ با اسنپ ۸۰۵ نبود ؟

  • مهدی
    مهدی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

    وقتی این اخبارو میشنوم با خودم فکر میکنم این اپل چطور با چندتا مدل این همه سود میکنه با این که سهمش از بازار کمتر از سمایه اونوقت سامی با خروار مدل روز به روز بیشتر افت میکنه.
    من به شخصه جایگاه الان سامی رو حق نوکیا و اچ تی سی میدونم
    چون واقعا خیلی محصولاتشون با کیفیت تر و بهتر از پلاستیک های سامسونگه.

    • مهدی
      مهدی | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

      معذرت میخوام
      سمایه= سامی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی