ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شرکت AMD به بازار SSD ورود می کند

شرکت AMD در حال حاضر اکثر قطعات اصلی یک کامپیوتر را ساخته و عرضه می کند. از پردازنده گرفته تا کارت های گرافیک. با این وجود این شرکت تصمیم گرفته به بازار SSD هم وارد ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

شرکت AMD در حال حاضر اکثر قطعات اصلی یک کامپیوتر را ساخته و عرضه می کند. از پردازنده گرفته تا کارت های گرافیک. با این وجود این شرکت تصمیم گرفته به بازار SSD هم وارد شود و محصولات خود را در حوزه ابزارهای ذخیره سازی نیز گسترش دهد.

به نظر می رسد به زودی AMD به صورت جدی به بازار SSD ورود خواهد کرد. البته تصمیم به حضور در این حوزه از جانب ای ام دی چندان هم عجیب نیست. ای ام دی SSD های خود را با برند Radeon R7 به بازار عرضه می کند. احتمالا بخاطر موفقیت های این برند و جذابیتش برای مشتریان چنین تصمیمی گرفته شده است.

ای ام دی نمونه هایی اختصاصی از SSD ها را برای گیمرها تولید می کند و نهایتا قرار است این محصولات را در حجم های ۱۲۰، ۲۴۰ و ۴۸۰ گیگابایتی با سرعت خواندن و نوشتن بالا عرضه کند. این اطلاعات توسط سایت Game Debate در خصوص سرعت SSD های ای ام دی منتشر شده است.

amd-ssd-r7-rw

البته هنوز هیچ خبری از قیمت این ابزارها توسط ای ام دی منتشر نشده، اما SSD های Radeon R7 احتمالا تا پایان سال جاری میلادی به بازار می آیند.

SSD مخفف عبارت Solid State Drive است که بر پایه تکنولوژی فلش دیسک ها اطلاعات را ذخیره می کند. در مقایسه با هارددیسک های معمولی، SSD از سرعت خواندن و نوشتن بسیار بیشتر، مصرف انرژی کمتر و مصونیت در برابر ضربه برخوردار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

    عنوانش خيلي جالب بود :
    شرکت AMD به بازار SSD ورود می کند

  • Vahid Khalili
    Vahid Khalili | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    دوستان، کسی میدونه که چرا چند وقته سایت AMD از کار افتاده و باز نمیشه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی