ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۶ احتمالا یک گیگابایت رم خواهد داشت

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه آیفون بعدی اپل، هر روز شایعات بیشتری حول این محصول تازه دست به دست می شود. شایعات زیادی که درست و غلط بودنشان تا کمتر از سه هفته دیگر ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه آیفون بعدی اپل، هر روز شایعات بیشتری حول این محصول تازه دست به دست می شود. شایعات زیادی که درست و غلط بودنشان تا کمتر از سه هفته دیگر مشخص می شود.

در این میان یکی از جدید ترین شایعات، خبر از تغییری بزرگ در آیفون ۶ -پرچمدار بعدی اپل- میدهد و آن افزایش میزان آیفون به یک گیگابایت است.

این خبر که اولین بار در حساب کاربری GeekBar در سرویس میکروبلاگینگ چینی (Weibo) دست به دست شد از شایعه ای خبر میدهد که نشان از قطعه ای سخت افزاری جدیدی در آیفون ۶ است. در یکی از نقشه های مدار آیفون ۶ به وضوح از چیزی تحت عنوان POP-FIJI-1GB-DDR-BO-BGA دیده می شود که از تغییر رویه اپل در بخش حافظه آیفون بعدی خبر میدهد.

sina-1

حساب کاربری GeekBar پیش از این نیز اسنادی در خصوص جزئیات سخت افزاری ابزارهای اپل را لو داده است. همین مساله احتمال صحت این شایعه را دوچندان می کند.

البته به طور قطع ما کماکان نمی توانیم در خصوص میزان واقعی رم آیفون بعدی اطمینان کامل داشته باشیم. در جبهه مقابل سازندگان ابزارهای اندرویدی در حال افزایش میزان رم گوشی ها و تبلت هایشان به ۲ و حتی ۳ گیگابایت هستند. و احتمالا در آینده نه چندان دور ابزارهایی با ۴ گیگابایت رم را نیز در بازار خواهیم دید.

اما مهمترین دلیل اپل برای عدم افزایش میزان رم مصرفی در آیفون، بهینه سازی مصرف رم و تعامل سخت افزار و نرم افزار در آن است.

نظر شما چیست؟ به نظر شما آیفون بعدی با ۱ گیگابایت رم به بازار خواهد آمد یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • hamlet
    hamlet | ۳۰ مرداد ۱۳۹۳

    من نميدونم رم بيشتر واسه آيفون بهتره يا نه ولي اينو ميدونم اگه بهتر باشه اپل اين كارو ميكنه اگرم نه نميزاره ...

  • As3x
    As3x | ۲۹ مرداد ۱۳۹۳

    اما من فک میکنم با وجود ios8 افزایش حافظه رم اجتناب ناپذیره، چون ویژگیهای جدید و سنگینی به سیستم عامل اضافه شد که خودشون تغییرات خیلی بزرگی برای اپل بودن

  • آرش
    آرش | ۲۹ مرداد ۱۳۹۳

    خخخخخخ....این طرفدارای آیفون چه بامزن...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی