ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل دلایل رایج عدم صلاحیت اپلیکیشن ها جهت حضور در اپ استور را منتشر کرد

اپل کمپانی است که در مورد امور داخلی خود بسیار سربسته و مرموز عمل می نماید و برخی اوقات مسائلی بسیار ساده در آن بدل به رمز و راز می گردند، مثلاً در بسیاری از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

اپل کمپانی است که در مورد امور داخلی خود بسیار سربسته و مرموز عمل می نماید و برخی اوقات مسائلی بسیار ساده در آن بدل به رمز و راز می گردند، مثلاً در بسیاری از مواقع توسعه دهندگانی که تلاش می کنند اپلیکیشن خود را به فروشگاه آنلاین این شرکت وارد نمایند ممکن است با پاسخ منفی کمپانی مذکور مواجه شوند در حالی که درک درستی از علت این پاسخ منفی به دست نیاورده اند.

اما خوشبختانه حالا اپل فهرستی را منتشر کرده است که می توان بر مبنای آن ۱۰ دلیل اصلی عدم پذیرش اپلیکیشن ها جهت ورود به فروشگاه خوش آوازه ی اپ استور را متوجه شد.

در بالای این فهرست گفته شده که اطلاعات کافی در مورد ۱۴ درصد از اپلیکیشن ها مردود شده ارائه نگشته بوده است و دلیل دوم که شامل ۸ درصد از اپ های پذیرش نشده توسط اپل می گردند وجود باگ های واضح در محصولات ارائه گشته جهت بررسی بوده است.

2

دلایل سوم و چهارم که در مجموع شامل ۱۲ درصد اپلیکیشن های فاقد صلاحیت می گردند به ترتیب عبارتند از، عدم پیروی توسعه دهندگان از قوانین توافقنامه ی تعریف شده توسط اپل و یا دارا بودن رابط کاربری بی کیفیت و پیچیده. پنج درصد از محصولات مردود شده نیز دارای توضیحات و اسکرین شات های غیر مرتبط بوده اند.

ششمین دلیل مردودی اپلیکیشن ها که شامل ۵ درصد دیگر می گردد عاملش استفاده ی توسعه دهنده از آیکونی یا نامی مشابه اپ های قبلاً ارائه شده در اپ استور بوده است، همچنین ۴ درصد از اپلیکیشن ها به دلیل ناهماهنگی نام آنها در آیتوینز و ابزاری که بر روی آن نصب می شوند شانس حضور در فروشگاه اپل را پیدا نکرده اند.

استفاده از متون جا نگهدار، عدم پایبندی به سیستم امتیاز دهی اپل و قرار داشتن اپلیکیشن ها در مرحله بتا، دمو و تست نیز از سایر دلایل عدم پذیرش محسوب می گردند. ۴۳ درصد از اپلیکیشن های مردود شده دارای دلایل دیگری بوده اند که در این جدول از آنها نامی برده نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • parsa
    parsa | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳

    نميدونم مشكل از چي هست دوستان جديدا بعد از سرچ تو اپ ستور برنامه واتس اپ رو پيدا نميكنه برا دانلود مشكل از چيه؟ لطفا شما هم امتحان كنيد ممنون ميشم

  • Pedram_mrn
    Pedram_mrn | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳

    دوستانی که از امنیت اپل دم میزدن تحویل بگیرن، کاری به سیستم عامل های دیگه ندارم، اما تو دنیای نرم افزار هیچ چیز صددرصد امن نیست، و هرکی این ادعا رو کنه شیادی بیش نیست.

    -------------------------------------------------

    این داستان تایید برنامه های اپل خیلی خوبه ولی هر اپ برای تایید شدن یکی دو هفته تو صف میمونه که بهش میارزه بنظرم، شرکت های دیگه تو این زمینه خیلی ضعیف عمل میکنن.

  • حمید
    حمید | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳

    اپل رو دوست دارم به حاطر همین سیاست هاش که با برنامه و حساب شده عمل می کنه . نه مثل اپ استور گوگل که بی در و پیکره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی