ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصویر لو رفته از OPPO N3 و یک ظاهر عجیب برای تلفنی هوشمند

احتمالا شما هم اولین محصول سری N شرکت Oppo را خاطرتان باشد، دستگاهی که با سیانوژن مد عرضه شد. این سری تلفن های هوشمند به دلیل دوربین قابل چرخش عجیب شان با دیگر دستگاه ها ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

احتمالا شما هم اولین محصول سری N شرکت Oppo را خاطرتان باشد، دستگاهی که با سیانوژن مد عرضه شد. این سری تلفن های هوشمند به دلیل دوربین قابل چرخش عجیب شان با دیگر دستگاه ها متمایز هستند و حالا خبرها حاکی از آن است که Oppo N3 با ظاهری حتی عجیب تر از قبل عرضه خواهد شد.

دلیل وجود دوربین قابل چرخش در این محصولات این است که می توان از دوربین اصلی، به عنوان وبکم هم استفاده کرد و با این کار، از نظر اقتصادی هم صرفه جویی فراوانی خواهد شد. اما در عین حال قابلیت هایی مثل تصویربرداری همزمان با ۲ دوربین هم از مسائلی است که در این محصول وجود نخواهد داشت.

oppo-n3-leak-2

اما دوربین قابل چرخش دلیل بر عجیب بودن Oppo N3 نیست بلکه با توجه به عکس های لو رفته، باید گفت به طور کلی طراحی این محصول کمی نسبت به دیگر دستگاه ها متفاوت انجام شده. اگر این تصاویر واقعی باشند، N3 نسبت به N1 کمی نازکت تر شده و همچنین، سنسور قدرتمندتری برای دوربین آن قرار گرفته است. از طرف دیگر بخش استوانه ای شکل فوقانی هم نسبت به قبل کمی کوچک تر و باریک تر گشته. بهترین توصیفی که می توان در رابطه با ظاهر این دستگاه گفت، این است که ما در حال مشاهده نیمه ای از یک تلفن هوشمند تاشو هستیم.

oppo-oct-teaser-420x420

هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با سخت افزار این محصول به بیرون از شرکت درز نکرده اما انتظار می رود اوپو این محصول را همانند نسخه قبلی خود، یعنی N1 با مشخصات قدرتمند و با سیانوژن مد عرضه کند. همچنین این شرکت از یک پوستر تبلیغاتی رونمایی کرد که در ماه اکتبر N3 را با شعار یک قدم جلوتر، طراحی شده برای زندگی" عرضه خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • mreza19
    mreza19 | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    گوشیه قشنگیه...

  • reza zare
    reza zare | ۲۴ شهریور ۱۳۹۳

    از عکس دوم معلومه که دوربین میتونه به صورت اتومات بچرخه و تصویر 180 درجه یا یه مقدار کمتر بگیره البته جوری که من فکر میکنم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی