ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شایعه: HTC One M8 Max با نمایشگر 5.5 اینچی QHD و سخت افزاری قدرتمند به میدان می آید

در روز سه شنبه منابع چینی گزارش دادند که تلفن جدید شرکت تایوانی HTC، با نام احتمالی One M8 Max قرار است یک محصول فوق العاده قدرتمند باشد. گفته می شود موبایل یاد شده مجهز به یک ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۶

در روز سه شنبه منابع چینی گزارش دادند که تلفن جدید شرکت تایوانی HTC، با نام احتمالی One M8 Max قرار است یک محصول فوق العاده قدرتمند باشد. گفته می شود موبایل یاد شده مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 و تراکم پیکسلی 538ppi خواهد بود.

اگر بگوییم که زیر چنین صفحه نمایش با کیفیتی، یک پردازنده 4 هسته ای 2.7 گیگاهرتزی اسنپدراگون 805 با 3 گیگابایت حافظه رم خوابیده، جای تعجبی نیست، زیرا HTC تمام تلاش خودش را نموده تا پرچم دارش را هم پای رقبا نگه دارد و چنانچه این مشخصات هنوز شما را شگفت زده نکرده، پس بگذارید در مورد دوربین آن نیز بگوییم. در قسمت پشتی دستگاه لنز 18 مگاپیکسلی قرار دارد که بنا به ادعای منابع، به لرزشگیر اوپتیکال هم مجهز خواهد بود.

تا به اینجای کار همه چیز عالی است اما فبلتی با مشخصات سخت افزاری یاد شده نیازمند توان باتری بالایی است و از همین رو طبق گزارش های رسیده، باتری 3000 میلی آمپر/ساعتی برای One M8 Max در نظر گرفته شده که در نگاه اول شاید چندان مناسب به نظر نرسد اما آنگونه که HTC در One M8 باتری های 2600 میلی آمپر/ساعتی را بهینه کرده بود، می توان انتظار داشت که فبلت جدید تایوانی ها حداقل به اندازه یک روز کامل پاسخگوی نیاز کاربرانش باشد.

این مشخصات سخت افزاری برای یک فبلت 5.5 اینچی بسیار مناسب به نظر می رسد اما HTC با دیگر بخش های این گجت چه کرده؟ جنس بدنه از آلیاژ آلومینیوم و کاربید سیلیکون خواهد بود و در بخش نرم افزاری، همانطور که انتظار می رود، اندروید اِل و Sense 6.5 خودنمایی می کنند. گفته شده، سنسور تشخیص اثر انگشتی که در مدل سال پیش One Max بود از نسخه مورد اشاره حذف گشته است.

One M8 Max امسال رقابت تنگاتنگی با آیفون 6 پلاس، گلکسی نوت 4 و جی 3 دارد که همگی مشخصات سخت افزاری تقریبا یکسانی ارائه می نمایند. بنابراین به نفع تایوانی ها خواهد بود که برگ برنده های شان را رو کرده و از طراحی ظاهری بهینه برای جلب نظر مردم استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • farid
    farid | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اینجا چه بزن بزنی صبر کنین تایکی بیاد جداتون کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی