ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: تبلت ال جی و لپ تاپ لنوو

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید. در همین ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید.

در همین راستا امروز نیز با گشت و گذاری در فروشگاه های یاد شده با دو گزینه که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند مواجه شدیم.

این گزینه ها عبارتند از تبلت LG G PAD 8.3 و لپ تاپ ThinkPad Edge E531 محصول لنوو. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

۱- LG G PAD 8.3

-lg-g-pad-83-v500

تبلت ۸.۳ اینچی ال جی نمایشگری با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد که در این سایز به تراکم پیکسلی ۲۷۳ پیکسل در هر اینچ می رسیم. چیپست به کار رفته در این تبلت اسنپدرگن ۶۰۰ است که یک پردازنده چهار هسته ای از نوع Krait 300 بوده و ۱.۷ گیگاهرتز سرعت دارد و همچنین پردازنده گرافیکی این دستگاه هم از نوع آدرینو ۳۲۰ است. این دستگاه ۱۶ گیگابایت فضای داخلی دارد که می توان به وسیله کارت حافظه جانبی به مقدار آن افزود. دوربین به کار رفته در جی پد ۸.۳ پنج مگاپیکسلی است و یک وب کم ۱.۳ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه قرار گرفته. باتری این دستگاه هم ۴۶۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد.

قیمت محصول: ۷۹۹٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۷۷۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: BizOnline.ir

۲- Lenovo ThinkPad Edge E531 ‌B

lenovo-thinkpad-s431-laptop-notebook-620x514

لپ تاپ ThinkPad Edge لنوو با شماره مدل E531 دارای یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است. پردازنده این دستگاه از نوع Core i3 اینتل بوده که ۲.۴ گیگاهرتز سرعت دارد و همچنین ۴ گیگابایت رم آن را همراهی می کند. هاردی که به روی این مدل سوار است ۵۰۰ گیگابایتی است و همچنین پردازنده گرافیکی مورد استفاده در ThinkPad Edge، محصول شرکت انویدیا بوده و از نوع GeForce 710M است که یک گیگابایت هم قدرت پردازش دارد. باتری ۶ سلولی این لپ تاپ ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که طبق وعده لنوو، تا ۶ ساعت با شما همراهی می کند.

قیمت محصول: ۱٫۵۲۹٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱٫۴۶۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Digikala.com

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    تبلت خوبیه، اگه قصد خرید داشتم می خریدم
    ولی خدایی ال جی آدم رو یاد یخچال می انداره :))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی