ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند اپل در فصل بهار از راه می رسد

اپل چندی پیش و همزمان با معرفی آیفون های جدید، از ساعت هوشمند خود نیز پرده برداری کرد. در زمان معرفی، تیم کوک تاریخ دقیقی را در رابطه با عرضه این محصول به بازار بیان ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۲ آبان ۱۳۹۳ | ۱۰:۲۷

اپل چندی پیش و همزمان با معرفی آیفون های جدید، از ساعت هوشمند خود نیز پرده برداری کرد. در زمان معرفی، تیم کوک تاریخ دقیقی را در رابطه با عرضه این محصول به بازار بیان نکرد و تنها اعلام داشت که اپل واچ در اوایل سال ۲۰۱۵ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اما اکنون به واسطه پیغامی که یکی از مدیران اپل برای کارمندانش ارسال کرده، خبر می رسد که اپل واچ قرار است در فصل بهار در بازار ارائه شود.

در ادامه با جزییات بیشتر از این خبر همراه باشید.

در پیغامی که خانم Angel Ahrendts، مدیر فروشگاه های فیزیکی و آنلاین اپل، برای کارمندان خود ارسال کرده، اینچنین آمده است:

Angel Ahrendts

Angel Ahrendts

ما در حال ورود به فصل تعطیلات هستیم. ابتدا سال نو چینی را در پیش روی داریم و سپس ساعت جدید را در بهار عرضه خواهیم کرد.

بر اساس این جمله، باید انتظار داشت که اپل واچ در اواخر ماه مارچ یا همان اوایل فروردین ماه به بازار عرضه شود. به نظر می رسد یکی از دلایل تاخیر در توزیع ساعت هوشمند اپل، مشکلاتی باشد که این محصول در زمینه باتری و شارژ هم اکنون دارا است.

watch_spring_9to5mac-600x199-w600

در زمان معرفی، به هیچ عنوان به باتری دستگاه اشاره ای نشد، اما بعد ها تیم کوک در یکی از مصاحبه هایش عنوان کرد که اپل واچ باید هر روز به شارژ زده شود.

علاوه بر موارد فنی، نحوه عرضه محصول در فروشگاه های اختصاصی اپل نیز یکی دیگر از چالش هایی است که این شرکت با آن مواجه است. در حال حاضر آیفون ها و آیپد های موجود در فروشگاه های اپل همگی به کابل های امنیتی متصل شده اند و کاربران به راحتی می توانند با آن ها کار نمایند.

اما با توجه به اینکه ساعت محصولی است که حتما باید بر روی دست بسته شود، امکان اتصال کابل امنیتی به آن وجود ندارد. بر همین اساس اپل باید راهی پیدا کند تا بتواند ضمن جلوگیری از سرقت کالا، امکان تجربه کردن محصول را نیز در اختیار کاربرانش قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۲ آبان ۱۳۹۳

    سال دیگه ok

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی