ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روز رسانی Lumia Denim تا انتهای همین ماه عرضه خواهد شد

وب سایت NokiaPowerUser به نقل از یک منبع نزدیک به مایکروسافت اعلام کرده است به روز رسانی Lumia Denim به زودی و تا پایان نیمه ی دوم ماه نوامبر برای حداقل سه تلفن هوشمند این کمپانی که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۱۴

وب سایت NokiaPowerUser به نقل از یک منبع نزدیک به مایکروسافت اعلام کرده است به روز رسانی Lumia Denim به زودی و تا پایان نیمه ی دوم ماه نوامبر برای حداقل سه تلفن هوشمند این کمپانی که احتمالاً لومیا ۸۳۰، ۹۳۰ و ۱۵۲۰ باشند، عرضه خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در ماه سپتامبر برخی منابع اطلاع رسانی کرده بودند که مایکروسافت تمایل دارد به روز رسانی های نرم افزاری مرتبط به تلفن های هوشمند خود را در تعطیلات سال نوی میلادی عرضه کند و اکنون به نظر می آید این شرکت ظرف برنامه ای دو ماهه که به همین تعطیلات منتهی خواهد شد موبایل های خودش را از نظر نرم افزاری ارتقا بخشد.

در آپدیت Denim قرار است برای تلفن های هوشمند لومیا ۸۳۰، ۱۵۲۰، ۹۳۰ و آیکن، نرم افزار نوکیا لومیا ۵.۰ و قابلیت های Dynamic Flash، Moment Capture و ضبط ویدئوهای 4K ارائه گردد.

هر چند لومیا ۸۳۰ به خاطر محدودیت های سخت افزاری توان ضبط ویدئو های 4K را نخواهد داشت اما کماکان از امکان Moment Capture بهره مند شده و با آن به ضبط ویدئو های تمام HD خواهد پرداخت. نکته در اینجاست که ویدئوهای مذکور از نظر کیفیت تنها ۲ مگاپیکسل پایین تر از ویدئوهای 4K تهیه شده توسط سایر محصولات مایکروسافت خواهند بود.

برخی از تغییراتی که در به روز رسانی Denim نسبت به آپدیت پیشین مایکروسافت موسم به Cyan لحاظ شده اند عبارتند از:

Lumia Camera - این اپلیکیشن قرار است جایگزین Nokia Camera شود و عملکردی بهتر و سریعتر را در حین تصویربردای برای کاربران تلفن های هوشمند لومیا رقم بزند.

سرعت- سرعت آماده به کار شدن دوربین های محصولات خانواده ی لومیا در به روز رسانی Denim به مراتب بهبود یافته و کاربران ظرف چند میلی ثانیه می توانند از موبایل خود برای ثبت یک لحظه استفاده ببرند.

lumia_camera

Moment Capture- بر مبنای این امکان یک فشار طولانی بر دکمه ی مرتبط به دوربین سبب می شود که ضبط ویدئوهای 4K با کیفیت ۲۴ فریم بر ثانیه آغاز گردد. هر یک از فریم های ویدئوی یاد شده رزلوشنی ۸.۳ مگاپیکسلی خواهند داشت و کاربر قادر خواهد بود فریم دلخواه خود را به عنوان یک تصویر با کیفیت نیز به ثبت برساند.

بهبود الگوریتم پردازش تصویر- با بهبود الگوریتم مورد اشاره، تصاویر ثبت شده نسبت به گذشته بسیار شفاف تر و بهتر خواهند شد و کیفیت مواردی که در نور اندک گرفته شوند نیز مطلوب تر خواهد گشت.

فعال سازی صوتی- عاقبت روزهای فشردن دکمه ی میکروفون به منظور استفاده از کورتانا یا همان دستیار دیجیتالی مایکروسافت به سر خواهد آمد و تنها گفتن عبارت Hey Cortana کفایت خواهد نمود تا این دستیار فعال گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Black_Roze
    Black_Roze | ۲۶ آبان ۱۳۹۳

    ما که منتظر اخریش هستیم
    930 نازنین آمده تصویر برداری 4K باش خوشگل سفید مامانی
    خدایی اگر راضی باشین براتون یک برسی به سبک دیجاتو میزاشتم
    ولی اگر نارنجیش رو داشتم میفرستادم اینجا با سر مقاله برسی با طمع نارنجی

  • farid
    farid | ۲۶ آبان ۱۳۹۳

    نوکیا این اخریا خیلی بد عمل کرد مگه مایکروسافت یه کاری کنه با windows 10

  • danyal
    danyal | ۲۶ آبان ۱۳۹۳

    مایکروسافت در آینده سهم زیادی از بازارو میگیره با این خیزی که برداشته!امیدوارم!

  • haJ_ferY
    haJ_ferY | ۲۵ آبان ۱۳۹۳

    ویندوز فونم دنیایی داره ها تازه داریم آشنا میشیم باش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی