ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی نزدیک به تبلت Nokia N1 [تماشا کنید]

لحظاتی پیش نوکیا راز جعبه مرموز را فاش کرد و از تبلت اندرویدی خود با نام N1 رونمایی کرد. این محصول دارای یک نمایشگر ۷.۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسلی برخوردار است. اولین ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۳

لحظاتی پیش نوکیا راز جعبه مرموز را فاش کرد و از تبلت اندرویدی خود با نام N1 رونمایی کرد. این محصول دارای یک نمایشگر ۷.۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسلی برخوردار است.

اولین تبلت نوکیا پس از ادغام با مایکروسافت از نظر ابعاد و ظاهر کاملا مشابه ترکیب آیپد مینی و آیفون ۶ اما با پلتفرم اندروید است. ضخامت این محصول ۶.۹ میلیمتر و وزن آن ۳۱۸ گرم است.

در ادامه مطلب تصاویر بیشتر از Nokia N1 و ویدیوی رسمی معرفی این محصول را خواهید دید.

nokian1-01-1 nokian1-02-1 nokian1-03-1 nokian1-04-1 nokian1-05-1 nokian1-06-1 nokian1-07-1 nokian1-08-1 nokian1-09-1 nokian1-10-1

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Nokia-N1-Reveal-Video.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (70 مورد)
  • کامران
    کامران | ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

    نوکیا هنوزم مثله نوکیا های قبله من خودم نوکیاx2اندروید رودارم و واقعا ازش راضی ام ولی نمیدونم چرا بعضی فکر میکنن کار با نوکیاهای جدید سخته نوکیا به هیچ وجه قابل مقایسه با هواوی نیست

  • مهرداد
    مهرداد | ۲ آذر ۱۳۹۳

    دوستان نوکیا هنوز از لحاظ قدرت سخت افزاری از همه بهتره . من یه نمونه لومیا 930 که با htc m8 معرفی شد را مثال میزنم سخت افزار برابر طراحی عالی و دوربین 20 مگاپیکسلی در مقابل دوربین دوگانه 4 الترا پیکسلی . اما مشکل فقط سیستم عامله که با مگو و ویندوز و سیمبین به جایی نرسید . حتی سامسونگ و htc هم اوایل مدلهای ویندوزی معرفی کردند اما الان با بازگشت به اندروید میتونه برگرده حتی رابط کاربری خودشو هم داره فقط این مایکروسافت نابودش کرد . هرچند نسخه ویندوزی m8 از لحاظ مصرف باطری و سرعت از نسخه اندرویدی خیلی سره اما ویندوز نه گرافیک ios را دارد نه گرافیک اندروید 5 و قابلیت شخصی سازی بجز تغییر اندازه کاشی ها . به هر حال برای بازگشت خوبه اما نباید آیپد با اندروید بیرون میزد همون 1520 خودش جز بهتریناس چه شخت افزارش چه طراحی اما نباید از تبلت شرو میکرد چون مقابل نکسوس 9 حرفی برای گفتن ندارند حتی آیپد ایر 2 باید اول موبایل میزد حالا از کجا معلوم اینم مثل گوشی های سری X تمام اندرویدی باشد و سیستم های گوگل روش نصب باشد .

  • reza
    reza | ۲۹ آبان ۱۳۹۳

    شاید چیزی که میخوام بگم به نظر مسخره بیاد ولی فکر کنم چینی ها خودشون این تبلت رو ساختن و اسم نوکیا رو روش گذاشتن بعدش صفحه نوکیا رو هک کردن و به اسم نوکیا گفتن که محصولی جدید در راه است!
    آخه اولا گه این محصول از محصولات اپل کگی شده که بیشتر از چینیا این کار بر میاد بعدشم نوکیا خودش گفت دیگه محصول تولید نمیکنه چه برسه به محصول اندرویدی!

  • حامد ش
    حامد ش | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    چه کپی ای زده از اپل

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی