ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی های سرگرم کننده استودیوی King

استودیو King یکی از موفق ترین و سرمایه دارترین استودیوهای بازی سازی انگلیسی به حساب می آید که با بازی Candy Crush Saga به موفقیتی جهانی دست یافت. پس از آن، توسعه دیگر بازی ها ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ آذر ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

استودیو King یکی از موفق ترین و سرمایه دارترین استودیوهای بازی سازی انگلیسی به حساب می آید که با بازی Candy Crush Saga به موفقیتی جهانی دست یافت.

پس از آن، توسعه دیگر بازی ها هم ادامه پیدا کرد. اگر خواننده ی دیجیاتو بوده باشید، حتما معرفی Diamond Digger Saga و Candy Crush Soda Saga را مطالعه نموده اید اما این بار می خواهیم به سراغ دیگر بازی های این شرکت برویم که کمتر از آن ها صحبتی به میان آورده ایم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Farm Heroes Saga

11

رَنسید یک راکون بدجنس و گرسنه است که علاقه زیادی به از بین بردن محصولات ارزشمند و زیبای شما دارد. به عنوان یک کشاورز وظیفه شما تولید و ارائه انواع سبزیجات و میوه های سالم و بدون مشکل است. اما باید بدانید که همیشه افرادی به دنبال ضایع کردن حقوق شما هستند و شما نباید بگذارید این اتفاق رخ دهد.

Farm Heroes Saga

Farm Heroes Saga

سازنده: King قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 50.3 / 45.4 مگابایت زبان:

Pet Rescue Saga

22

همانند دیگر بازی های استودیو King، این بازی هم تمرکز خاصی روی رنگ آمیزی ها دارد اما کمتر پیش آمده که کینگ از طراحی دایره وار اشکال فاصله بگیرد و به سراغ طراحی مربعی برود. Pet Rescue Saga در مورد نجات حیواناتی است که در مکان هایی زندانی شده اند. با استفاده از تفکر خود باید پازل ها را حل کرده و حیوانات را نجات دهید.

Pet Rescue Saga

Pet Rescue Saga

سازنده: King قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 41.3 / 46.6 مگابایت زبان:

Pyramid Solitaire Saga

33

هلنا و کینگزلی به دنبال اسرار دنیای کهن، ماجراجویی جدیدی را شروع کرده اند و شما باید در این مسیر همراه شان باشید تا از دریچه ای جدید به رازهای نشنیده و ندیده پی ببرید. Pyramid Solitaire Saga از قاعده ی باقی بازی های کینگ فاصله دارد و کاملا متفاوت است. همین موضوع سبب می شود که تجربه ای جدید را کسب کرده و متوجه قدرت این استودیو شوید.

Pyramid Sloitaire Saga

Pyramid Sloitaire Saga

سازنده: King قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 39.9 / 45.4 مگابایت زبان:

Bubble Witch 2 Saga

44

Bubble Witch 2 Saga روز گذشته آپدیت شد و مراحلی خاص به بازی اضافه شد. این مراحل برای حمایت از بیماران مبتلا به ایدز طراحی شده و پس از دو هفته از بازی حذف خواهد شد. BW2S در مورد ترکاندن حباب ها است. استلا و گربه اش می خواهند برای رهایی از شر نفرینی که دهکده شان را فرا گرفته، مبارزه کنند و در این راه به کمک شما نیاز دارند.

Bubble Witch Saga 2

Bubble Witch Saga 2

سازنده: King قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 57.6 / 38.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • صدف
    صدف | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    یه بازی از شرکت کینگ بود که من بازی میکردم و خیلی دوستش داشتم اما مجبور شدم گوشیم رو فلش کنم و حالا بازیه پریده و من هم اون بازی رو پیدا نمیکنم اسمش رو هم نمیدونم.فقط مدل بازیش اینطوری بود که باید صدف ها رو ردیف میکردی تا باز بشن و یا یه قسمت هایی باید ابرها رو پاک میکردی یا قاب عکس ها رو ازاد میکردی.کسی میتونه کمکم کنه?

  • Niloo
    Niloo | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    من مرحله ۳۷۴ کینگ حیوانات گیر کردم.مرحله فینال قسمت دومش

  • هستی
    هستی | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

    بازی خوبیه مامانم همیشه بازی می کنه

  • barana
    barana | ۴ شهریور ۱۳۹۴

    The best good

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی