ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی به دارندگان پلی استیشن ویتا بابت تبلیغات نادرست غرامت می پردازد

سونی ضمن توافق با کمیسیون تجارت فدرال پس از متهم شدن به ساخت و ارائه تبلیغات و ادعاهای گمراه کننده در مورد قابلیت های ویتا، به پرداخت غرامت محکوم شد. سونی برخی قابلیت های پلی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

سونی ضمن توافق با کمیسیون تجارت فدرال پس از متهم شدن به ساخت و ارائه تبلیغات و ادعاهای گمراه کننده در مورد قابلیت های ویتا، به پرداخت غرامت محکوم شد.

سونی برخی قابلیت های پلی استیشن ویتا را پیش از عرضه کنسول Game Changing عنوان کرده بود، قابلیت هایی که اذعان می کرد ویتا می تواند شیوه بازی کردن با پلی استیشن 3 را تغییر دهد.

در ادامه توضیحات بیشتری آمده که با هم می خوانیم.

کمیسیون تجارت فدرال می گوید: "برای مثال، سونی پیش تر ادعا کرده بود که کاربران پلی استیشن ویتا می توانند در هر زمانی بازی خود را روی پلی استیشن 3 متوقف کنند و هر زمانی که مایل بودند ادامه را با کنسول دستی شان انجام دهند. این قابلیت تنها برای تعداد اندکی از بازی های پلی استیشن 3 ممکن بود."

جدا از این موارد، سونی در تبلیغات ریموت پلی به شکل اغراق شده ای عمل کرده بود در حالی که باز هم تنها تعداد بسیار اندکی از بازی های پلی استیشن 3 دارای چنین قابلیتی بودند. همچنین، بازی کردن آنلاین از طریق یک ارتباط 3G هم هیچ وقت امکان پذیر نشد.

جسیکا ریچ از کمیسیون تجارت فدرال اذعان کرده که با نزدیک شدن به تعطیلات آخر سال و افزایش خرید و فروش، لازم است که شرکت ها وعده های درستی پیرامون محصولات شان بدهند و متوجه اشتباه سونی با پلی استیشن ویتا باشند.

به عنوان بخشی از این قرارداد، سونی دیگر نباید هیچگونه ادعایی مشابه آنچه پیش از این انجام داده را داشته باشد و به کاربرانی که تا 1 جولای 2012 پلی استیشن ویتا خریداری کرده اند، 25 دلار نقدا و 50 دلار اعتبار درون شبکه برای خرید از فروشگاه پلی استیشن نتوورک ارائه دهد. اگر تا پیش از تاریخ نام برده کنسول خود را خریداری کرده اید باید به زودی منتظر ایمیلی از سوی سونی باشید.

نزدیک به 3 سال از عرضه این کنسول گذشته و متاسفانه، تبلیغات برای پلی استیشن ویتا به طور کلی از دستور کار سونی حذف شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • farid
    farid | ۶ آذر ۱۳۹۳

    سلام ببخشید می‌خواستم بدونم آیا پی اس ویتا بازی وای داگز یا جی تی ای وی رو باز میکنه ممنون میشم اگه جواب بدید لطفا به این آدرس بفرستید poraziz12@gmail.com مرسی

  • PORYA
    PORYA | ۶ آذر ۱۳۹۳

    منم یدونه از این PS VITA دارم خیلی خوفه

  • erfanm
    erfanm | ۶ آذر ۱۳۹۳

    برام مهم نیست اما بعضی دوستان بودن که سر سونی قسم میخوردن!
    به هر حال قبلا گفتم الانم میگم
    ته ته همه شرکتا برا سود خودشون کار میکنن و توی این راه از هیچ کاری دریغ نمیکنن
    حالا بعضیا مث سامسونگ اسمشون بد درومده و یه سری شروع میکنن سوئ استفاده و تخریب

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۵ آذر ۱۳۹۳

    اینم یه دروغ از فراوون دروغ های سونی
    سونی جز پول هیچی نمیشناسه
    اون از TFT قالب کردن به ملت با اسمای قلمبه سلمبه
    اینم از این و هزارتا مثال دیگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی