ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند ال جی G Flex 2 در ماه ژانویه و در CES ۲۰۱۵ معرفی خواهد شد

در ماه می شایعه ای منتشر گشت که بر اساس آن گفته می شد ال جی قصد دارد یک نسخه ی جدید از تلفن هوشمند متفاوتش یعنی G Flex را عرضه نماید. امروز وب سایت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

در ماه می شایعه ای منتشر گشت که بر اساس آن گفته می شد ال جی قصد دارد یک نسخه ی جدید از تلفن هوشمند متفاوتش یعنی G Flex را عرضه نماید. امروز وب سایت Android Authority به نقل از یک منبع ناشناس ذکر کرده این موبایل جدید که احتمالاً نامش G Flex 2 خواهد بود در اوایل ماه ژانویه و در نمایشگاه CES 2015 که طبق سنت همیشگی در شهر لاس وگاس برگزار می شود معرفی خواهد گشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس آنچه Android Authority منتشر نموده نسل بعدی G Flex نیز همانند نسخه ی کنونی آن دارای بدنه ای خمیده و منعطف خواهد بود و نمایشگر آن از تکنولوژی P-OLED بهره می برد. هر چند گفته شده که سایز صفحه نمایش این محصول نسبت به G Flex فعلی کوچکتر شده ولی در عین حال این نمایشگر رزلوشن بالاتری را ارائه خواهد نمود.

نسخه ی کنونی موبایل مورد بحث صفحه نمایشی ۶ اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل را دارا است، که به یقین وضوح تصویر مطلوبی برای یک نمایشگر نسبتاً بزرگ به حساب نمی آید.

LG G Flex 2 احتمالاً همانند گذشته می تواند به صورت خودکار خط و خش هایی که بر روی قسمت پشتی بدنه اش رخ می دهند را ترمیم نمایند و حدس بر این است که این موبایل هوشمند به صورت پیش فرض با همراهی اندروید نسخه پنجم موسوم به آب نبات چوبی عرضه خواهد گردید.

برخی افراد بر حسب پیشرفت هایی که ال جی در مورد تولید نمایشگرها، بدنه و باتری های منعطف به دست آورده گمانه زنی می کنند که نسل آتی G Flex شاید یک موبایل کاملاً منعطف باشد. هر چند هنوز شواهد و اسناد جدی برای رد و یا تائید این موضوع وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • pooya
    pooya | ۸ آذر ۱۳۹۳

    نمیدونم چرا نمیشه ال جی رو دوست نداشت ؟! :)

    ,واقعا LG داره خوب جلو میره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی