ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مرورگر فایرفاکس به iOS می آید

اگر شما هم از افرادی هستید که دوست دارید نسخه ای از مروگر فایرفاکس برای آیفونتان منتشر شود، بر اساس توییتی که توسط Lukas Blakk مدیر انتشار نسخه های مرورگر وب مورد بحث ارسال شده می توانید ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۱۲ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

اگر شما هم از افرادی هستید که دوست دارید نسخه ای از مروگر فایرفاکس برای آیفونتان منتشر شود، بر اساس توییتی که توسط Lukas Blakk مدیر انتشار نسخه های مرورگر وب مورد بحث ارسال شده می توانید امیدوار باشید تا خواسته تان به زودی محقق گردد.

این پیام اساسا اعلام کرده که مرورگر فایرفاکس میخواهد آنجایی باشد که کاربرانش هستند، و این یعنی تولید نسخه ای از آن برای سیستم عامل iOS.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اپلیکیشن های شخص ثالث مرورگر وب تنها در صورتی اجازه ی عرضه بر روی پلفترم iOS را دارند که از موتور رندرینگ و جاوا اسکریپت ارائه شده در این سیستم عامل بهره بگیرند.

Mozilla-employees-tweet-their-support-for-an-iOS-version-of-Firefox

به خاطر همین قانون سخت گیرانه و از آنجایی که موزیلا نمیتوانست از موتور وب مخصوص به خود در iOS استفاده نماید، تا کنون نسخه ای از فایر فاکس که مخصوص پلتفرم موبایل اپل باشد عرضه نگردیده، اما با ورود مدیر عامل جدید به این شرکت به نظر میرسد سیاست پیشین آن بر اساس توییتی که آقای Blakk منتشر کرده تغییر یافته است. این توییت نشان از تمایل قوی موزیلا به ارائه ی مرورگر فایرفاکس بر روی iOS دارد.

Mozilla-employees-tweet-their-support-for-an-iOS-version-of-Firefox (1)

Matthew Ruttley، یکی دیگر از مدیران موزیلا، در یک رویداد داخلی که امروز در پرتلند برگزار شد، توییت دیگری ارسال داشت که اشاره به مناسب دانستن این اقدام شرکت مورد بحث دارد.

جدا از تغییر در تفکرات کمپانی اپل، فایرفاکس برای حضور در iOS مجبور به پذیرفتن سیاست بهره گیری اجباری از تکنولوژی های کمپانی عرضه کننده ی این پلتفرم خواهد بود و شاید این تاوانی است که موزیلا به خاطر از دست دادن تعداد زیادی از کاربران نسخه ی دسکتاپ مرورگر خود حاضر به پرداختش شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • A"hmadrez"A
    A"hmadrez"A | ۱۲ آذر ۱۳۹۳

    جديدا سافاري هم مشکل دار شده واقعا تو مخه

  • TROOL
    TROOL | ۱۲ آذر ۱۳۹۳

    سافاری هم خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی